2012-04-11

Túrjatok

Zajlik az élet az EVE körül - úgy néz ki, pár régi havert is sikerült belerángatni ebbe a játékba. Talán ma este céget is alapítunk. Én casual időbeosztással bányászgatok és security missionökkel standinget húzok (nem valami nagy örömmel).

Rég írtam, azóta a legfontosabb változás, hogy átköltöztem egy másik rendszerbe Jouvulenből. Ott túl sok kezdő van, ami bevonzza a can flippereket, griefereket, hiszen a kezdőket könnyű beszopatni olcsó trükkökkel, ahogy az előző bejegyzés is mutatja. Eltöltöttem kb negyed órát, hogy találjak egy békésebbnek tűnő rendszert. A csillagászati térképen be lehet kapcsolni sokféle statisztika kijelzését. Olyan rendszert kerestem, ami:
  1. közel van Jitához
  2. kevés ember van bedokkolva a rendszer állomásain
  3. kevés hajó semmisült meg az utóbbi 24 órában
  4. Caldary Navy alá tartozó állomás van benne
  5. 0.9 vagy 1.0 sec status
Találtam ilyet és több estényi bányászat után kijelenthetem: jól választottam valószínűleg, ugyanis egyetlen incidens se történt még. Van vagy 20 aszteroidaöv a rendszerben és gyakran senki nem jön be az övekbe órákon át. Aki meg mégis jön, az rendes bányász.

Missionökből végre eljutottam addig, hogy Lvl2-eseket is kapok. Ezekhez viszont kellett egy jobb hajó, a választás a Caracalra esett. Nem szeretem a rakétákat, de majd megszokom. Ezt a fitet raktam össze, bár a rigek még nem kerültek fel, a skill csak szerda reggel lesz meg hozzá. A rigek által adott shield regen nélkül is jól teljesített eddig a hajó, a 2 field bekapcsolása után leginkább csak karcolgat minden, 90% alá nem nagyon ment a pajzsom még.

Túrjatok, vásároljatok olcsó érceket, mert emelkednek az érc árak és valószínűleg még fognak is. A játékba kerülnek április 24-én olyan változások, amik ritkábbá teszik az érceket, alapvetően minden fajtát. Emellett nem fognak meta 0 (gagyi) modulok esni mission npc-kből, ezzel talán a low-end modulok gyártása is profitábilis tevékenységgé fog válni.

Használjátok a Compare funkciót az info ablak Variations füle alján, nagyon érdemes! A fent linkelt fit esetén találtam olyan Large Shield Extender I variánst, ami olcsóbb volt, kicsit kevesebb CPUt eszik, ráadásul kb 15%-kal több shieldet ad...

Az EVE attól (is) érdekes, hogy a játékosok csinálják a contentet: sokakat érintő akciók lesznek a közeljövőben a Goonswarm szervezésében.
Április 28: Burn Jita. 1800 Tornado hajóval készülnek mindent és mindenkit aki mozog legankolni a Jita rendszerben. Várható hatások: az akció alatt és utána hiperinfláció a kereskedelemben, legalábbis Jita körzetében biztosan.
Május: Hulkageddon 5. Elsősorban lowsecben írtják majd a bányászokat, ezennel vérdíjat is tűznek ki minden önkéntes kalóz motiválására: 10 kilőtt Hulk/Mackinaw után 100M ISK üti a kalóz markát. Várható hatások: minden érc áremelkedése.

Linkajánló
Ismerjük meg az ellenséget (meg hátha megtetszik a dolog) rovatunkban ma: hogyan kell gankelni highsecben.

Ismerjük meg a piacot rovatban pedig az eve-markets weboldalt ajánlom nektek, szép tőzsdeszerű megjelenítést kapunk mindenféle termékről.

Security missionökhöz hasznos ez a weboldal: a missionök leírása szerepel, az ajánlott védelmi/támadói sebzéstípusok és egyéb fontos infók találhatók meg itt szépen összegyűjtve.

Mi látszik az overview-n és miért és mit lehet ezzel kezdeni? Érdekes olvasmány, klánháborúkhoz pedig egyenesen kötelező. Bár ha nem vagy Goonswarm tag, leszárad a golyód, ha elolvasod. Elvileg. Én szóltam.

Nincsenek megjegyzések: