2009-12-02

Ciki

Tegnap este 21 után tudtam csak belogolni, el is indultam gyorsan daily HCbe. Ezen a szerveren egyébként lassan 2 hete nem volt más a napi, csak UK vagy DTK. Egyszer láttam UPt. Mi a fasz van, Miklós csinálta a random függvényt? (biztos van olyan olvasóm aki ezt érti :D)

Bekerültem egy csapatba LFGvel, egy alig 25K unbuffed HPs pala tank jött tankolni, szegényt elkezdték piszkálni, hogy ez milyen kevés már. Elmondtam, hogy 22K-val végigtankoltam az összes HCt tavaly télen, nincs ezzel semmi gond, legalább nem alszok el heal közben.

Már az idézőkőnél volt az egész csapat, indultunk befele, mikor nekem egyszercsak lefagyott a játék. Illetve nem, hiszen mozognak körülöttem az emberek. De akkor én miért nem mozgok? Aháá egérrel mozog ez, csak billentyűvel nem. Pár kellemetlen másodperc alatt rájöttem, hogy a billentyűzetem teljesen kiütötte magát, a numlock és caps lámpa se működik. De ciki, szólni se tudok a csapatnak, hogy technikai gondom van. Gyorsan reseteltem, de sajnos nem szoftveres probléma volt, ugyanis BIOS POST alatt se működött a billentyűzet. (Vagy ha szoftveres gond akkor bios szintű :)) Az asszony felvilágosított, hogy ilyen neki is volt nap közben, pár perc múlva magától megjavult, illetve csak egyes gombok szarakodtak. Hát itt most nem javult és nem is találtam másik billentyűzetet otthon, a laptopon sincs PS2es csatlakozó. Ígyhát kikapcsoltam a gépet és némi tévézés után legalább korán feküdtem le. Reggel még a melóba indulás előtt tettem egy új próbát, hátha meggyógyult és bazmeg IGEN, meggyógyult! Az agyam elsül, ennél kellemetlenebb hibajelenséget nehéz elképzelni. Ha lett volna egy másik keyboard kéznél, kideríthettem volna, hogy az alaplapi csatlakozóm szart be, vagy a billentyűzet. Így viszont ez rejtély fog maradni a következő hibáig. Igazából egy alaplaphibával jól járnék anyagilag, mert az még garanciás. De inkább fizetek pár ezrest egy billentyűzetért, minthogy alaplapot kelljen ki- és beszerelni, boltba cipelni és esetleg várni, mire kicserélik.

Figyelem, reklám! :)

Gyertek szépen facebook-ra, ott mindig egy rakat komment érkezik a munkában unatkozó emberektől a blogbejegyzéseimre.
Facebook link ->
Facebook profilom -> (vegyél fel ismerősnek)

ICC lassan kijön, a background downloaderem nem töltött semmit eddig, csak crashelt :( Grindelnék még egy 245ös ringet meg csináltatnék egy Royal Moonshroud wristet, hogy kicsit felkészültebb legyek, de hát így nem megy! :)

Nincsenek megjegyzések: