2009-12-10

LFG teszt #1

Tegnap a torrentről külső programmal leszedett patch anyagok szépen felinstallálódtak (sajnos a Blizzard féle downloader nem ment), pár fontos addont frissítettem (aguf frissítés nem volt), belogolás után gond nélkül elsőre ment tovább minden.

Feldobtam licitre egy raklap dustot meg cosmicot jól túlárazva, nem mondom, hogy veszik mint a cukrot, de tisztességgel fogy.

Beálltam az új LFG csatornára (heal/dps), első körben az új hcket akartam végigtolni. Egy guildtárssal (rugó) együtt soroltunk be.
10 perc után még csak ketten voltunk a várólistán. Még DPSeket se tett be mellénk :O
~15 perc után hirtelen lett +2 dps és tank is. Feljött a ready check ablak, az egyik DPS afk volt (max fél percet várt a gép) és emiatt az egész csapatkeresés indult elölről. Agyam eldobtam.
Újabb 10 perc után ismét az a helyzet, mint fent, hogy ketten várunk a további 3 spot feltöltésére. Meguntam, kiléptem és próbáltam egyedül, már a leader opciót is bepipálva.
Értem én, hogy raid idő, új raid insta, de akkor is furcsálltam a dolgot, a publikus csatornákon iszonyú nyüzsgés volt az új 5fősök irányába is, kizárt, hogy ennyire nem volt dps sem az LFG csatin.
Épp feladtam volna csaknem 10 perc után, de hirtelen behívott.

Viszonylag átlagos csapat volt, 2800-3500 dps overallban minden dpstől, a tank letankolta a kaszter mobokat is, így azok nem végig engem lőttek. Hihetetlen.
Sajnos az instance full hiba itt is előjött, de ~1 perc alatt megoldódott, az LFG tool minimap ikonján van teleport to instance opció, azt kell nyomkodni.
Elsőre kipucoltuk, a főbosson meghalt egy DK 1 sec alatt, nem az én hibám :)
Utána mentem volna tovább, de családozni kellett.

Dr House és mosogatás után 22:45 körül visszaültem a géphez, most random HC-t pipáltam be. 5 másodperc alatt kaptam egy csapatot AN-be, sima 10 perces run volt. Minden dps 3500-6000 között tolt és a tank is meg tudta fogni a mobokat. Igaz a poundban benne állt, de annyi baj legyen.
Ezen felbuzdulva toltam mégegyet, 1 másodperc alatt kaptam egy hc HoL csapatot. 6 magánhangzós nevű warrior tank, rugó, retardin, huntard. Haladgattunk, a tank aggrója atom szar volt, healaggrót kaptam folyton, meg a dps is tankolt rendesen. A hunter nem ismerte az FD gombot, vagy a fasz tudja mi volt. Mindegyik folyton bennállt minden whirlwindben meg robbanásban. Ennyit életemben nem healeltem még ebben az instában. Talán összesítve se, nemhogy egy runon. Első bosson el kellett tolni a divine hymnt mert mindenki -20K körül volt az első whirlwind után, meg ilyenek... A rugó DCzett az első boss után, de 1 percen belül találtunk helyette egy DKt. A robbanó elementálokat persze aoeval ölte a csapat és mivel a tank a lépcső közepére húzta össze őket, így nyilván mindenki kénytelen volt benne állni az aoeban. A tank 100% fail volt, nem használt shoutot, pedig vagy 15x kérte mind a négy DPS akivel dolgunk volt a run alatt. A harmadik reklamáció után annyit mondott, hogy "sorry", de amúgy totálisan leszart minden kérést. A skill bontását megnéztem az insta felénél: sok TC, devastate, 16 revenge, 1 shieldslam. EGY. Bazd meg. Talentezés 0/8/63, azaz 5% parryt kihagyta, meg persze az impale/dwt is. Feketeöves idióta. A run végén már a bent levő mind3 dps folyamatosan osztotta, hogy mekkora retard, meg fail, meg faszom, de ő csak csöndben tankolgatott. Én meg magamban röhögtem. A DPS is fail volt mellesleg, a retadin kivételével aki hozott ~2500 overallt ami talán több is lett volna, ha a tanknak köze van az aggrótartáshoz. A többi dps viszont 1100-1900 között mozgott, ami kurva szánalmas. Csak a huntert néztem meg, nagyrészt epic volt, de egy kurva gemet vagy enchantot se láttam. Misdirt nem használt.

Annyi szépséghibát találtam, hogy nincs kialakult etikettje még a disenchant gomb használatának. Sokszor volt, hogy boss lootokra rányomott 4 ember DE-t, egy meg greedet :/ Ugyanez a boe zöldekkel. Ha jól láttam, mintha a DE egyenlő prioritást kapna a greeddel, így alapvetően mindegy ki mit nyom, egyszerűen attól függ, hogy lebontásra kerül-e hogy a greedelő vagy a DE-t kérő nyeri-e meg. Így ezen talán nem is érdemes problémázni. Jól látom-e?

Mindhárom instába healerként sorolt be a rendszer, amin kicsit se lepődtem meg.

A Frostshock commentjei alapján úgy látom level 20 körül is működik a rendszer, majd ezt tesztelem is Khettivel még a héten.

Nincsenek megjegyzések: