2009-12-19

Quel'Delar questline

Ehe szerencsém volt ma délután! :)

12/19 14:34:27.343 You receive loot: Battered Hilt.

HC FoS trashből esett. Elvittem 95ös rollal, a DK megpróbálta megvenni. Árat nem mondott, csak hogy szerinte 20K-ért nem megy el liciten. De nem is érdekelt, nekem ez kellett, nem eladó. Pénzem van elég és tudok is csinálni még.

Belekezdtem a questvonalba, egész jó, csak kurva bugosak a térképen az NPC jelzések, folyton máshova akar küldeni, mint ahova menni kell.

A végén HoRban kell verekedni a karddal, ami mobként jelenik meg. Van ezzel egy bug, ha megidézed a kardot akkor onnantól nem fog elindulni a 10 waves boss event, szóval oboa. Jobb ha tudjátok, mert mi így jártunk és én voltam a hibás, hogy miért nem normálban csináltam, érted... Ugyan hol volt az leírva, hogy bugos ez a retek...

Na mindegy, ez is megvolt, aztán elvittem Sunwellbe, belemártogattam, volt egy kis roleplaying és máris az enyém ez a csoffadt sárkányfej. Illik hozzá az Ulduaros csörgő :)

2598 spellpower unbuffed, discen. Az nájsz. Vettem 2 T9 of the casual darabot még mellé, kell még egy a 4es bónuszhoz. Kinéztem még pár upgradet, évvégére ~2700 unbuffed meglesz.

Esett ez is, elvittem, de minek, discre szerintem szörnyen ótvar. Vagy nem?

Nincsenek megjegyzések: