2009-12-16

Szívasd a slackert

Tegnap este 2 instára volt időm. Tank haverral (Somerhild) mentünk egy FoSt, sajnos a 3ból 2 dps gyászosan szar volt, az egyiket kivágtuk a 3. trashpull után. 1200-1300 dpses hunter, misdirt se használt, most komolyan... Nem tűrtük el. A lockot már nem hagyta votekickelni a rendszer a srácnak, én meg megsajnáltam és nem néztem meg, hogy nekem engedi-e. A hunter helyett jött egy nem sokkal jobb rugó, aki legalább a gearje miatt nem tolt brutális DPSt - és nem a tudása volt erősen hiányos, úgyhogy azzal nem volt probléma. Végülis elég simán befejeztük az instát.

Megjegyzem, FoS főbossa egyre jobban tetszik, rengeteg elkerülhető sebzés van benne, ami közül sokan nem ismerik a Lurker vagy Mimiron módjára körbepásztázó lézert, ami 5K-kat tickel 0.4 secenként :) Tiszta wasd fesztivál és aki meghal az magának vagy a DPSnek köszönheti. Vagy a lézerben állt, vagy a voidban, vagy a DPS nem állt le a sebzéssel mirror alatt, ami elég healelhetetlen ha mindenki jó DPSt tol. Szerencsére ez pugokban nem szokott előfordulni :)

A végén néztem, hol a faszban van a 2 frost emblemem, aztán rájöttem, hogy hülye vagyok mert ez nem random volt, na akkor irány randomba ugyanazzal a tankkal. Hc UPt kaptuk, dd warrior, dk, lock. A lock egyből feltűnt, hogy kurvaszar, pedig full 219-245 epicekben van. (Most nézem, threat redu metája van, ROTFL) Gyakran 1K-t se tolt a trash pullokon, meg rangen kívül lemaradva álldogált (healerként a range finder aktív és azonnal feltűnik, ha valaki lemarad). Szóltunk neki ne slackeljen.
"De az én DPSem bossokra való!"
Uramatyám.
Első boss előtt ki akarta rúgni a haver, de a rendszer nem hagyta neki még mindig, biztos a fent említett kick miatt. Én meg úgy leszartam.
Svalan tolt 3200at, hát nem olyan szar az. Az utána levő pakkokon viszont 600 körül, az egyiket bevágtam party chatre, 1700 dpssel heal közben jól laposra vertem. Röhögtünk rajta, ő meg büszkén feszített, hogy mennyire jól megcsinálta! Legalábbis ha valaki egy ilyen helyzetben azzal válaszol, hogy "go me!" azaz "hajrá én!" azt nem tudom máshogy értelmezni, minthogy ezt kurvára megfelelőnek találja.
Gortokon ~3400 dps, so-so.
Igazán csak Skadinál és azután szemtelenedett el a gyerek, a legtöbb pullon semmit nem csinált, amikor a 2 mobos harpoonos pakkokra vártunk a Skadi melletti fülkében, meg se próbált DPSelni, meg is jegyezte:
"I don't even try to compete on trash"
...
Gondolkoztam, mi erre a megfelelő válasz, pl "én meg nem healelek warlockokat", de nem garantált, hogy meghalt volna a hátralevő részeken és amúgy is a partyval baszok ki ha nem healelem/reselem a gyereket mert akkor van kire fognia a nulla DPSt.

Az utolsó előtti pullnál csináltam ezt a shotot:


67 DPS bazmeg :D

Kurvára reméltem, ez neki a random dungeonja és a frostért jött. Nyomtam rá egy vote kicket, azonnal átment a javaslat és a csávó távozott a partyból. Gyakorlatilag az utolsó 3 percet nem hagytam neki végigslackelni, ez neki -3 badge és kezdheti elölről egy másik partyban, ha hagyják így faszt lógatni.
Azonnal lett helyette egy mage, 2 perc alatt befutott, ennyit mindenkinek megért, hogy ez a pofátlan paraszt ne kapja meg az extra badgeket 20 perc faszlógatás után.

Cross realm ignore nálam nem működik, márminthogy nincs ignore opció a target framen. Ag_UnitFrame van ami még nem 3.3 ready - legalábbis patch napon nem volt az és azóta nem néztem. Így kézzel írtam be a nevét: /ignore név-realm, így kell. Vagy a /ignore beírása után shift+balegér a srác nevére a chatlogban. Jó tudni, mert az ilyen gyökerekkel tényleg nem akarok többet egy instába kerülni. Az egy dolog, ha valaki béna és azért csinál szar dpst. De hogy valaki DIREKT szlekkel és még büszke is rá, azt nem tudom elfogadni és a jelek szerint a többi játékos sem.

Én kurvára nem akartam, hogy ez a blog az LFGn talált retardok gyűjtőhelyévé váljon, de sok érdekes nem történik velem a játékban, ezek az arcok viszont igencsak elrúgják a pöttyöst, nem lehet be nem számolni róluk.

Nincsenek megjegyzések: