2009-12-25

ICC25 + PoS pug élmények

Bekerültem szerda este a guild egy ICC25 runjára. DPS kellett, így megnéztem mit tud a shadow. Hát kurvajó. Sajnos Marrowgaron nem voltam, de a többi 3 bosson mind nagyon magasan végeztem a DPS listán, mondjuk Darkwhispernél meg Saurfangnál sokat dobott rajta, hogy nem kellett addoznom, míg a legtöbb másik kaszternek igen.
Deathwhisper: 6K #1 - volt egy hosszabb DPS stop p2 előtt.
Saurfang: 6.8K #4 - ez egy igazán összetett csata :D
Hajókázásnál recounton #3 voltam, de nem hiszem hogy az a csata bármire is jó benchmark.

Az kurvanagy volt, hogy Deathwhisper után nem tudtam mi fog történni :) Felmentem a lifttel, láttam hogy fel van markolva egy csomó mob, és combatban vannak, gondoltam lemaradtam a pullról, körbedotoltam, aztán vettem észre hogy csak NPCkkel csatáztak és jól behúztam az egészet :D Kurvára meghaltam, de legalább vicces volt :D

ICC nagyon tetszik eddig, nem túl bonyolult csaták, de ToCnál nehezebb és összetettebb, meg nem utolsósorban kb 50x hangulatosabb.

-- * --

És most PUG élmények #5913:

Szent szar, HC PoSban voltam megint a csizmáért de nem tudom megéri-e. Rég volt ilyen frusztráló élményem bárhol is.

A warrior tank buffolva 37K körül volt, ami nem olyan sok de nem is kevés, meg hát ha 33K hps druiddal (forti+bok+tappancs+luckofthedraw+maciform!!!) ment akkor ezzel is menni fog, nem? Azért facepalmoltam a 20 parrys meg 20 expertises gemeket nézve. Érthetett hozzá kurvára. Hihetetlen, de használt shieldslamet meg revenget is, meg alapvetően mindent, de itt véget is ér az előnyök hosszú sora. Elég szar aggrója volt és az aoe pakkokat különösen szarul fogta.

Adtak mellé egy 1700 DPS körüli "dps" warriort félig kékben (helló lfg gearcheck???), egy hasonló DPSű huntert és egy 4K+ huntert. Ha ő nincs, szerintem leléptem volna.

Viszont mind idióta volt, több wipe is volt:
1) a legnehezebb 2 groupot egybehúzták, lehetetlen volt kihealelni. Eleve az egyik kaszter mob végig engem lőtt +1 mob volt a nullDPS warrioron is
2) pár grouppal arrébb a fagyasztós pakkokon a DPS úgy gondolta hogy a 2 mark ellenére nem a kaszter mobokat öli először, hanem aoe. A tank meg nem állt ki a fagyasztó körből (NEM volt rootolva), kapott 2x7K frost sebzést meg vagy 5-6 3K pofont 2 sec alatt, úgy fogyott el azt se láttam mi a fasz van, recountból kellett visszanéznem. Inkább nem magyaráztam el nekik.
3) főbosson egyszerűen elfogyott a tank, mert a DPS nem tudott megállni a mark alatt, de legalább 3an folyamatosan benne álltak az aoeban és rájuk is időt kellett szakítanom. Meg ugye az kurvanehéz ám, hogy megnyomni a shieldwallt vagy last standet.
Misdirt csak bossokon tolt az egyik hunter. Minek is az.

Gondolom én voltam a szar healer, nyomták a "de nem kéne a tanknak meghalnia itten E" dumát... Ezzel mondjuk egyetértettem, de mást gondoltam a felelősség kérdéséről.
A cloth csizma nem esett persze, gondolom majd akkor esik ha van olyan aki rajtam kívül egyáltalán needelhet rá és majd jól elvesztem a rollt.

Tegnap is kurvaszar groupot kaptam PoSba, az első boss után le is léptem, igaz főként azért, mert a gyerek sírt és foglalkozni kellett vele. De valahogy nem bántam, ott is tiszta retard lowdps csapat volt, Garfrostnál végig stackelték ketten is a debuffot magukon, kifutkároztak mindenfele healrangeből egyszerre 3 irányba is, agyrém volt. A tanknak bazmeg akkora helyzetáttekintése volt hogy nem vette észre, hogy hátulról behúztunk egy teljes pakkot és senki nem üti az ő mobját, hanem az azokat tankoló DPS pala/dkt healelgetem és a maradék DPS is azokat a mobokat veri.

A legrosszabb az, hogy amikor ekkora kudarc embereket kapok magam köré, én is elkezdek elbaszni mindent, mert azt figyelem, hogy mit basznak el szerencsétlenek. Aztán meg ideges leszek és akkor meg azért.

Bónusz éjszakára: 850 overall DPSes DK ezt produkálta hc Nexusban az arcane bosson:
A pala se volt nagy szám, de bazmeg 444 DPS?...

Nincsenek megjegyzések: