2010-07-17

Mérgek

Folytatódik a rugós józan ész kísérlet. 19. szinten elmentem WSGre pvpzni, először nagyon szokatlan volt a szerepkör: folyton stealthben próbáltam utolérni az embereket, ami nem ment :) Aztán kitaláltam, hogy védő leszek és a flagroomban álldogáltam. 1 vagy 2 fős zászlólopó osztagokat egyedül is meg tudtam állítani, nagyon durvák a 350+ ambush critek olyan karikba akinek kb ennyi a maxhpjuk. Lett is flagroom védő acsim azonnal :) Nem mintha ez valami nehéznek tűnne.

Természetesen a pvphez daggert vettem fel, mert az ambush/backstab csak azzal megy. A sprint ügyes használatával elég hatékonyan meg tudtam fogni a menekülőket, még akár a ghostwolfos shammykat is. Evasion is hasznos volt, ha több melee támadt rám. Sok más opció ezen a szinten nincs, jól játszott karakterek amúgy agyon tudtak verni, pl egy jó lock hiába kickeltem/jöttem ki a fearből human raciallal, simán ki tud végezni.

Rég szórakoztam ilyen jól a játékban, pvpben meg főleg. 3 nyertes WSG volt alig kétharmad szint, sajnos sokkal rosszabb XP/óra, mint az instázás. 29. szinten majd újra megyek :)

20. szinten kaptam mérgeket. Ezt nem is tudtam, hogy így működik, de egyszer használatos, 20asával stackelődő tárgy a poison. Kicsit béna megoldás, jobban tetszene, ha valami jól stackelő matból lehetne skillel legyártani. Lenne nálam pár bagsloton mondjuk 500 poison mat és ebből azt kenek ami tetszik. Fegyverre kenhető, mindkettőre külön-külön. Úgy láttam, procol mindkettő fegyóról a cucc, ezért az offhandet lassúról gyorsra cseréltem, hogy gyakrabban legyen méreg procom. A mainhand maradt, mert a sinister strike miatt a lassú fegyverrel többet nyerek, mintha gyakrabban procol a méreg, de sokkal kisebbek a sinisterek. Ezt persze nem számoltam ki, csak józan paraszti észel így látszik. A méreg egyébként a teljes sebzésnek vagy 15%-át adja ha mindkettő fegyverre instant poison van kenve. Az instant méreg mellett kaptam még cripplinget is ami 70% mozgáslassítást ad, ezt szoktam offhandre kenni, ha elfutós humanoidokkal kell bunyózni. Nem tudom, nem lenne-e hasznosabb a lassú MHra kenni inkább, abból is procolna eleget és az OHra meg instant poison, több sebzés lenne talán? Nem tudom sárgáról procol-e a méreg, vagy csak fehérről, igazából ettől függ és ez nem tudom belefér-e a kísérletbe, ha ezt elkezdem lemérni combat logból. De annyira nem lehet nagy az eltérés.

22-től végre lett vanish, kurvajól működik, kivéve persze ha valami dot van rajtam, 3 perces CD mellett igazán lekaphatná azokat is. Igaz magas szinten ott van a clos ami lekapja amennyire tudom, tehát legalább félmegoldás lesz rá.

Kaptam rupturet, amivel megint az a bajom, hogy dot és csak 3-4 CP után sebez többet, mint az eviscerate és akkor még nem számoltam azzal, hogy a rupture valszeg nem critel (de nem tudom)... A mérgek úgy látom spell crit alapján critelnek, olyan 1.2% critem volt velük több óra játék után a recount szerint, ami kb egyezik a spell crit %-ommal (azt ugye csak a crit rating növeli).

Az improved SS jobb talent, mint gondoltam. Már 1 ponttal is (40 helyett 37 energys SS) azonnal érezhető volt a hatás, sokkal gyakrabban tudtam SSt tolni. 2 ponttal még jobb a helyzet. Az SS glpyh viszont elég szar, SS critek 50%-ára ad +1 combopontot, ami kurvajó, de nem akkor amikor az embernek van vagy 15% critje maximun.

A régi insták nagyrésze borzalmas, DM corpserun hosszú és eltévedős. WC kiismerhetetlen és tele van 15 seces sleepet toló druidokkal. Hiába interruptolható és hiába tudok kijönni belőle raciallal, így is legalább 5 percen át csak néztem a képernyőt egy WC run alatt.

A tankok 75%-a szar. Vagy nem tudnak tankolni (pl 1 melee + 2 ranged pullnál a tank leáll a melee elé autoattackolni. 2 ütéssel lehúzom. A 2 kaszter meg lő akit ér, jellemzően a healert ugye) vagy azt hiszik, hogy T10ben tankolnak szaros LK heroicokat és összehúznak 3 termet aztán csodálkoznak, ha megdöglenek. Idióták bazmeg.
Jó prot warriorokat már most nem lehet megverni damage doneban, max singletargeten. Cleavelő revenge + TC az odabasz, a legtöbb kasztnak ilyenkor még nincs aoeja és így esélyük nincs.

A feltámasztást meg nem vevő healereket és defense stance questet nem ismerő warriorokat külön csókoltatom.

Az is érdekes, hogy ezen a szinten még mindenki minden dropra needelhet, tök hasznos, amikor lock needel pajzsra, mage pedig buzogányra.

Nincsenek megjegyzések: