2010-07-16

not-so-random dungeon finder

Tegnap MMO champ fórumon láttam egy postot, miszerint az LFD jó eséllyel átvágható egy egyszerű módszerrel. Extend lockout-tal mentetté teszed magad minden instába, ahova nem akarsz menni és akkor a gép a maradékból választ (nagy eséllyel). Tegnap disc priesttel kipróbáltam ezt, DTK kivételével mindent extendeltem és 1-2 perc várakozás után kaptam egy DTK runt. Igaz, in progress volt és arra mentem be, hogy wipeolnak healer híján, engem is azonnal agyonbasztak a mobok, amint a betöltő csík végigment :) De a dolog működik.

Nem tudom meddig vannak a raid browserben benne a futott 5 fős insták, de nekem mind megvolt, pedig az utóbbi 1 hétben jó ha 4-5 randomban voltam azzal a karakterrel.
A lockout kitolást minden nap meg kell csinálni elvileg, mert a hc lockoutok reggelig tartanak csak.
Természetesen előfordulhat, hogy olyan instát kapsz, amire mentve vagy, de ehhez az kell, hogy csak mentettbe legyen csapat a sorbaállás alatt. Programozóként úgy sejtem, hogy a sorbanállást hosszabbá teszi ez a dolog (kevesebb csapatba van lehetősége van a gépnek elhelyezni téged) ezért leginkább az tűnik ésszerűnek, ha csak azt a pár instát lockoutolod, amit nagyon utálsz. (Különösen, ha DPS vagy és eleve hosszúak a soraid.) Az én esetemben ez HoS és CoT. Az 5 perces Brann eventtől az ereimet vágom fel már, ráadásul gyakran előfordulnak olyan napok, hogy több karival is HoSt kapok. CoT meg a gyorsítás után is vagy 20 perc és kurva unalmas.

Aztán az is érdekes lehetőség, hogy friss 80as karival nem célirányosan mész X darab kiválasztott instába, hanem ezzel a lockoutos módszerrel csak a toc-icc HCket hagyod meg és így +2 extra triumphot kapsz miközben upgradekre is van esélyed.

Clever use of game mechanics? Kurva egyszerű javítani, ha a Blizzard egyszer úgy gondolja, hogy ez így nem jó. Megtilthatja a heroicok lockout kitolását, vagy egyszerre max 3at enged kitolni, egyremegy.

Nincsenek megjegyzések: