2010-07-04

Felkészülés a kiegre

Elkezdtem pénzt csinálni a Cataclysmra. Előfordulhat, hogy valami skillt nagyon gyorsan fel kell húzni, ez anno LK elején is drága mulatság volt. Akkor 12K gold körül vágtam neki az új világnak, most43K van a priestemnél. Kijött nemrég az utolsó raid content (már ha annak lehet nevezni), a Ruby Sanctum. Innentől már csak lefele mennek az árai mindennek. Ezért jó ötlet lehet mindentől megszabadulni ami a zsákokban vagy a bankban van. Én ezt kezdtem el, pár ötlet (az árak szervenként eltérhetnek):
- emblemek beváltása heroismra, abból vegyes (10 hero árú) gemek vásárlása, megfaragása, eladása (90-130g per gem). Csak ebből a műveletből 6-7K gold jött be eddig.
- bank átnézése, felhalmozott alapanyagok, shardok, orbok eladása. Igen, ha később még kell Cat előtt pár shard vagy gem, vásárold meg licitről, nem valószínű, hogy buksz rajta, hiszen innentől az árak csökkennek.
- bankból egyéb szemetek eladása, pl a kinőtt de még valamiért tartogatott 200-219es epicjeimet szépen eladtam vendornak illetve shardoltam. Ez is volt vagy 500g haszon.

Nem csak az az érdekes, hogy most leesnek az árak, hanem Cat első heteiben az új, de még a régi matok is iszonyat drágák lehetnek. Nehéz megjósolni, hogy melyik matok ára megy fel (ezért hacsak nincs tuti tipped, add el a matjaidat most), de nyilván sok alt fog nulláról tradeskillt húzni, így bármi nyerő lehet. Én thorium oret és classic zöld gemeket kezdtem felhalmozni a miner karimnál. 1 kör Ungoróban 10 perc, ebből kijön 4 stack thorium ore és 1-3 zöld gem, pl star ruby, huge emerald. Ezek jó sokat érnek most is, feltételezem Cat elején még többet fognak érni. Az érc 3 féle tradeskill húzáshoz is kell, a gemek a JChez.
Ha valakinek van konkrét elképzelése, hogy milyen altot húz majd fel és milyen tradeskillje lesz neki, még a kieg előtt vásárolja meg a szükséges anyagokat. Egyrészt így nyugisan, alacsony árakra várva lehet bevásárolni, másrészt a mostani nyomott árakon.

Enchantok, gemek felhalmozásra a szintezéshez: szerintem kurvára felesleges.
1) a levelup során szerzett cuccokon nagyon ritkán van socket, ez úgy néz ki most is így lesz.
2) levelup során a legtöbb cucc 1-2 szint alatt lecserélődik és magasabb szinteken úgyis akár enchant nélkül is sokkal jobb, mint a jelenlegi gear.
3) zöld gemek jobbak, vagy egyenlőek a jelenlegi epic gemekkel. (Jelen esetben sokkal jobbak :D)
4) olcsó új enchantok jobbak, vagy egyformák a jelenlegiekkel.
5) gemelés/enchantolás először úgyis 85ön fog szóbakerülni, akkor már értelemszerűen az új gem/enchantokkal.
Egyedül pár fej/váll enchant beszerzése tűnik jó ötletnek, ha a rendszer nem változik akkor azokat még akár lvl85ön is használni fogjuk az első kék cuccokon. Ez viszont ráér utólag is.

Ha valakinek vannak még ötletei, ne tartsa magában :)

Nincsenek megjegyzések: