2012-03-11

EVE - hogyan tovább?

Eljött az, amitől tartottam: sajnos unalmas a játékmenet: az eddigi időm legalább kétharmadát warpolással vagy egyszerű rakétamotoros szüttyögéssel töltöttem. Ez pedig szerintem botrányos. Most, hogy végeztem a számomra érdekes tutorial questekkel, nem tudom mit tegyek. Amit meg tenni tudok az nem köt le.
  • Bányászat: undock, warp egy asteroid övre, ha nincs ott semmi akkor lehet közelíteni pár kavicsra és percekig ásítozni, amíg megtelik az egyébként elég kicsi raktér. Ha vannak ellenségek akkor lehet visszamenni a harcos hajóért és pucolni, majd vissza a bánysszal... OMG. Az ilyen 2 turretes kezdőhajókon szó se lehet róla, hogy 1 turret harci, 1 meg bányász legyen.
  • Questek: kipróbáltam egy questsort, igen lapos volt. Menj ide, meg oda, meg közben még "bugos" is volt: ha nem googlezok rá, hogy be kell kapcsolni az overview panelen a collidable objectet akkor sose találom meg a questben szereplő beacon-öket. Bekapcsoltam, aztán 260m/s sebességgel végigjártam vagy 100 kilométert, amíg mind az 5 beacon meg lett látogatva, tiszta alt-tab élmény.
  • Kereskedés: elmentem a híres Jitára, ahol 1000+ ember lengeti a bránert minden pillanatban és kereskednek ezerrel. Körülnéztem a piacon és azt láttam, hogy valószínűleg mindenkinek megvan itt az a cikk, amivel kereskedik. Amikor egy embertől látsz felrakva 9.5M darab rakétát, az legalábbis kurva gyanús, hogy uralja a piacot. Gondoltam gyártok valamit, vettem egy blueprintet, meg a matokat hozzá. Nézzük csak, minden nyilvános manufaktúra foglalt 10+ napig. ANYÁÁD. A legközelebbi szabad manufaktúra a szomszéd rendszerben van. ANYÁÁÁD. Na jó, bepakoltam a matokat és elbattyogtam a szabad gyárba, aztán ott derült ki, hogy az egyik matot otthagytam Jitán. Na kurvaanyááád :) Olyan cikket, amit érdemes lenne vinni-hozni, egyszerűen nem találtam. Vagy is igen, de iszonyú alacsony profit/idő aránnyal.
  • Felfedezés: ez nagyon tetszett, kis szondákat szétküldeni és scannelgetni velük igazán mókás. Kár, hogy semmit nem találtam, csak a training anomalykat, amikből nem lehet semmit kiszedni :) De lehet csak rossz helyen kerestem, ezt majd mindjárt megnézem.
  • Harc: ezt se nagyon erőltettem, az a career questsorból eléggé kiderült, hogy a hajó fogyóeszköz a játékban, eddig vagy 3 darabot törtem szét, pedig senki játékos nem lőtt rám :D A harci vonallal az a bajom, hogy az csak azután jöhet egyáltalán szóba, hogy megtalálta az ember a pénzszerzési forrását. Én meg még nagyon nem.
Költözés: hogy a faszba kell hatékonyan elköltözni egy másik űrállomásra? A kezdőhelyen ott van most is vagy 5 hajóm, abból legalább 2 kéne. A kereskedőhajót átvittem Jitára, benne az összes ingósággal. Gondoltam fasza okos leszek és átviszem a másik 2 fontos hajót is szétszerelve. Hát persze, hogy szétszedve is vagy 8x akkorák, mint a raktér, de a szétszerelés miatt buktam a biztosítást is :D Persze, gondolom Jump Clone segítségével kéne visszamenni, no de Jitán mintha nem lenne Medical szolgáltatás, ráadásul persze, hogy ehhez is skill kell, 1M hozzá a könyv. Kösz, annyiért most nem. Szóval a legjobb opció költözésre kb az, hogy amíg ilyen fos kis hajóid vannak, egyszerűen be kell olvasztani mindet 1 kivételével és a kapott ércekből majd veszel egy újat? :)

Lehet, hogy pár haverral összedolgozva érdekesebb lenne és pl lenne valaki aki felderít asteroid belteket scannerrel + harcol, amíg a másik bányászik a talált beltben.

Mindenesetre így egyedül uncsi. Ha valami veterán arc olvassa, adjon tippet, ha tud :)

Felfedezés scannerrel:

Mindig legyen valami skill trainelve :)

1 megjegyzés:

Dragon írta...

Dobj rám ingame mailt, TheGoldenDragon karakter.
A többit majd ott megbeszéljük.

Ali barátom hívta fel Rád a figyelmem, VH-ban valami neilahent volt vagy mi a fene.

Vagy ha még fent leszel fél óra múlva, addigra befejezi ezen a gépen is a patchet, és akkor dumálunk.