2012-03-19

Pandaria Press Tour

Most indult a MoP sajtóhadjárata, hatalmas anyagot dobtak ki a srácok a sajtó karmai közé. MMOC-n már 1 órája olvasom, pedig csomót skipeltem belőle :)

Vegyes érzéseim vannak, néhol kicsit infantilisnek érzem a dolgokat, mint pl répát lehellő boss, meg mindent felzabáló őrült nyulak, amiket szétcsapkodva lehet haladni az instában.

Nem titkolják és jól érezhető a bemutatott dolgokon, hogy a cél az új kieggel a casual réteg jobb megszólítása, megtartása. A heroic 5fősök visszatérnek a wotlk nehézségi szintjére (már most is visszatértek, a DS mellé kapott 3 foshalmaz is ott van, End Time picit afeletti), egyéb tekintetben pedig próbálnak visszatérni a BC/Classic elvekhez. Lesz rengeteg casual és újrajátszhatóságot növelő játékelem:
  • Challenge mode 5fősök (leskálázott gear szinttel fusd az instákat időre, a reward csak kozmetikai illetve presztizs)
  • Scenariok (mindenki dps, közös feladatvégrehajtás, kvázi a group questek szerepét veszi át)
  • Pet Battle system
  • Cloud Serpent nevelgetés, farmerkedés
  • Vissza akarják hozni a world pvpt, szerintem nem fog sikerülni :) Az új területeken nem lesz 90ig repülő mountozás és a csapadidéző guild perket is kiveszik, valamint lesznek ismét world bossok.
  • Kevésbé lineáris 85-90 útvonal, nem csak a kezdőzónákból lesz 2, hanem további szinteken is párhuzamos fejlődési lehetőség lesz.
  • A petek accounthoz fognak kötődni, de dolgoznak az acsik acchoz kötöttségén is. Ez növeli az altok játszhatóságát a petbuzi/acsibuzi réteg számára.
  • Állítólagos könnyebb átjárás a pve és pvp gearelődés között (a pvp statok ingyen lesznek a gearen).
  • Gondolkodnak módszereken, hogy a játékosok visszaskálázhassák a gearjüket, hogy együtt játszhassanak alacsonyabb szintű barátaikkal.

Egészen egyértelmű, hogy maximálisan a casual játékosokat állították a kiegészítő célpontjába. Az ő megtartásuk, szórakoztatásuk a prioritás. Érdekesnek néz ki, főleg, hogy mostanság casualként tudok csak működni.

Amitől viszont depi vagyok:

  • Az említett infantilis dolgok.
  • Nem lesz item level squish (ez egy kiváló koncepció volt, visszaskáláztak volna mindent egy sokkal lineárisabb ilvl fejlődési görbére)
  • Nem látom, hogy összevont raidméretet hoztak volna létre, úgy néz ki marad ez a hülye 10/25ös felosztás és a vele járó hiszti (meg plusz meló a Blizzard számára)
  • 3 újrafeldolgozott insta már megint. SFK tetszett, de a többi rework szerintem nem sült el jól, Deadmines szia.

Mára ennyit, majd ahogy jönnek a hírek, még írok róluk.

Nincsenek megjegyzések: