2007-07-16

1-37

Ok, akkor most ugorjunk kicsit a kezdetektől a mai napig. 37-es a karakter durván 2 day 10h played alatt. Nem túl jó, nem túl rossz, 5.5-6 napnak ígérkezik a 60as szint.

A draenei kezdőterület szintén az első 20 szintet öleli fel, mint a bloodelf. Őszintén szólva szerintem a BE terület jobb, bár ez inkább vizuális ingerek alapján dől el, a questek mindkét helyen élvezhetők, gördülékenyek. Silvermoon és környéke tényleg csodaszép (kivéve ha valaki utálja a rikító színeket), Exodar vidéke kissé depresszív, néhol holdbéli táj.

Közel 20. szintűként jöttem ki a kezdőterületekről és nem túl nagy lelkesedéssel üdvözöltem a nightelf 15-30as zónát (Darkshore). Itt beújítottam a Brian Kopp féle alliance levelling guideot. Kinyomtattam a 20-60as részt, 34 oldal lett. Kis betűkkel szedve: "mennyi ide, menny oda, farmold ezt, add le azt, vedd fel amazt". Egy quest átlag 1 sor :) A leveling guide mellett azért döntöttem, mert látni akarom, tényleg olyan hatékony-e. No meg nem úgy akarok fejlődni, mint a régebbi karakterekkel - ugye ott az volt a módi, hogy befutok egy területre, minden questet felveszek, amit tudom megcsinálok. Lépek ebből 2 szintet gyorsan, aztán a következő 2 szintre nincs questem, vagy 5 quest szól 5 eltérő zónába :( Szóval frusztráló. Órákat töltöttem azzal, hogy kiderítettem, melyik questeknek kellett volna meglenni, hogy a guideba lvl20tól becsatlakozzak. Ezt nem értem miért nem írta le a szerző, csomó időt vesztettem vele. Csak annyit írt, hogy a draeneik a lvl20as résztől tudnak becsatlakozni, és persze fel kell vegyenek pár questet előtte. Igazán befért volna, hogy leírja, melyiket.

A leveling guide biztosítja, hogy mindig legyen mit csinálnom (bár lvl46 körül valami olyat ír, hogy erre a szintre még neki sincs elképzelése és menjünk valami értelmes csapattal Uldamanba :DDD). Videával 1 nap volt a level 20 és 4 nap a 40, ehhez képest valóban jól állok, de lehetne jobb is. A guide sajnos NEM meleebarát. Gondolom nem csak warrior sajátosság, hogy 3-4 szinttel magasabb mobokat, főleg ha több jön egyszerre, hát mondjuk úgy nem jól bír a karakter. Ne feledjük, hogy NINCS instázás, tehát gear csak questből van, meg AHból, már ha futja rá a pénzünk. De nem futja, ez egy régi szerver ahol 60 alatti kék geart csak twinkek vesznek, tehát 50g a legszarabb lvl20as kék item is. Magyarán pár boe zöldet tudok venni, főleg fegyverre költök és ennyi.

Rendszeresen kapok agyhúgykövet amikor a guide alapján narancs mobokat kell farmolgatni, de most mit tegyek...

A szerver amúgy tele van hülyékkel, de elvileg minden szerver alli oldala ilyen :D Hutergimli (így, n nélkül) meg Roguetibi igazán eredei nevek, ezeket lehet itt megcsodálni. Gondolom a névhez hasonlóan nívós játéktudás is társul. Warriorként nagyon sok invitet kaptam Deadmines tankolásra 15 és 20. szint közt. Érdekesmód Stockades nem népszerű, oda egyszer se hívtak. Talán volt pár BFD invite és aztán 35-től kezdve Gnomeregan és SM. Még várok arra az invitera ami rendes angolsággal van megfogalmazva :) Az is csúcs, amikor fent van a DND, kapok egy whispert, aztán fél perc múlva: "vedd le a DND-t" O_o Mondom "WTF??", erre "we relly needd yooou" és jön az invite. A retardáltak keze mindenhova elér!

A másik kedvencem a mindenféle előzetes kérdés nélküli ginvite. Aztán ha declinet nyomok akkor még kérdezgetnek, hogy tényleg nem érdekel-e a csodás guildjük :) De miafarkamért érdekelne?

Nincsenek megjegyzések: