2007-07-24

Motiváció

Szóval ott tartottam, hogy grindelni kéne 1 szintet...

Áááá hátazkizárt, az nagyon szar és uncsi!

Úgyhogy bekapcsoltam az LFG toolt és bekerültem egy ZF csapatba. A VH fórumon leírtam milyen volt, jó szar ahogy a nagykönyben meg van írva (2 pala a partyban, egyik mondja: ok akkor keressünk healert :OOO Ha három kívánságom teljesülhetne jótündér által, akkor az egyik az tuti az lenne, hogy az ilyen degeneráltakat letoszhassam a tajgetoszról). Szóval a dolog úgy ment, hogy akinek eszébejutott az húzott, jellemzően pala #2, tipikusan avenger's shielddel. Aztán bement a hunter pet growllal. Még szerencse, hogy nem tettek megjegyzést a tankolásomra, mert köptem is volna. Pala #1 mindenre needelt, boe clothra is :O Kicsit zavarosan oszlottunk fel, miután 2 ember lelépett és nem kaptam healt percekig, elHSeltem. Kapják be a faszomat a noobok.

Ezután bekerültem egy jobbnak igérkező RFD paryba. Warrior*2, Ütlegshammy, Pala, Feraldrood. Legalább nem kell szenvedni CCvel, haha. Megegyeztünk itt is hogy én tankolok, az egyik arc kiszúrta a cicahátasomat, csodálkozás is megvolt :) Markolás itt se volt, meg a DD warrior húzott chargeolással, igazán megkönnyítette a dolgom :DD Legalább sunderelt a hülyéje, azt nem kellett nekem, úgyis szar aggroépítő :) Az aggro nagyrészét megtartottam, ezen a szinten nagyon dedó a tankolás, csak spammelgettem a TCt meg revengeltem körbe és ennyi elég is volt. A heal kiváló volt, még cleanselt is a pala, meg fenntartotta a buffokat. A druid szintén. Ő egy kukkot nem szólt végig, csak karmolta a mobokat cicában. Kb 1 óra alatt 2 bosst is kipucoltunk, beleértve a főbosst is. Esett plate sisak, de tankolásra van jobb (a headbucket! :D), solora meg ha lehet nem veszek fel olyat amin nincs agi :) Lepasszoltam, másik warrior örvendett.

Ezután mégegy próbát tettem LFG toolal, az első ZF csapat avenger shieldes palája invitált rendkívül jómodorban ("ZF"), aztán 4x invite, amit mindannyiszor el is nyomtam. Nemtom miért nem vágtam ignorera a gyereket azonnal. Inkább lejöttem LFGről, feltettem a DNDt és végiggondolva, mit úsztam meg, máris kurvajó alternatívának tűnt a grindelés. Ki is nyírtam durván 250 gnollt Feralasban, lett 4 stack mageweave, 12g vendor trashből és pár jól eladható zöld. Meg durván 50K xp.

Ja és az egyik gnollt meg is sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: