2007-07-28

49: tápolódás

Na tovább kockultam ma, meglett a hiányzó kék drop :D Szar shammy pajzs, 25g körül talán elmegy. STVben szinteződtem, volt pár mókás feladat. Biztos mindenki ismeri a Stranglethorn Fever questet, ahol 10 gorilla agyar leadása után jön 3 hullámnyi majom. Ez se kifejezetten solo quest. Egy 3, 4 és 6 fős hullám jön. Jó móka volt megoldani :) A guide szerint ezután farmolgatni kellett a 44es elit ogrékat ZG alatt a Maury kulcsa című tárgyért. Alacsony drop rate, kb 1 óra alatt esik általában. Na a 3. ogre dobta úgyhogy máshol kellett 1 órát grindelnem :D
Sok más érdekes nem volt, megvolt a szokásos kéretlen ginvite egy random noobgyűjtő guildtől, amit persze elnyomtam. Megléptem a 49et, befutottam a városba és nem tudtam ellenállni 105 goldért egy Bloodrazornak, úgyhogy lett egy epicem :P Pénz van dögivel, nem gond :P Annyit szoptam már a sok szar zöld cuccal, ez mostmár Outlandsig kibírja.

-- * --

"Vigyázzá mer kasztrállak!"

Nincsenek megjegyzések: