2007-07-27

47 - jó fogás

Sajnos a lvl47hez is kellett komoly grind, úgy 200 mobot farmoltam ma is :( Remélem sok ilyen már nem lesz, a questelés sokkal szórakoztatóbb. Erről jut eszembe a Hinterlandsi csirkekísérő quest. Vicces, hogy anno mennyit szívtunk ezzel a régi szép időkben, talán 3an csináltuk de úgy is volt hogy szívtunk. Simán solozható volt, 2 darab 3 fős csapat jött, 1 szinttel magasabbak.

Tegnap esett egy elixir of dream vision recept, még jó hogy megnéztem mennyit ér, a wowhead 130g-t írt. Gyakorlatilag 1:40000 esélyű drop pár itteni mobból és 5-10% a régi outdoor süsü bossokból. Szóval nem gyakori. El is ment 119.99-ért. Majdnem 300g-m van, haha jó itt a gazdaság :)



Kéket még nem találtam persze. Más karaktereimmel se kergetett sose a szerencse world drop ügyben, jóval 100 nap feletti összes playedem van már de nem esett soloban boe lila még...

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Én tegnap ajándékoztam oda egy ilyet egy alkimistának :) pedig írta a nyomorult auctioneer hogy 300G :) na mindegy, majd lesz másik :)