2007-07-16

Miért

Töröltem az ezen a címen található előző blogomat. Friss kezdet, friss blog. Nem szokott nálam sokáig menni ez a blog dolog, mert megunom :] De hátha most sikerül, mivel a célom a baráti társasággal történő kapcsolattartás. Remélem lesznek akik olvassák majd ezt amikor postolok, és talán reagálnak is.

Ööö de miről van szó? A Veszett Horda alapítójaként, egykori guild masterként az a másfél év amit a guildben töltöttem szép volt, de jelenleg sok volt, kell valami más :) A társaság nagyrészét igazán kedvelem, egy részét viszont nem, sőt vannak olyan emberek is akikkel nem játszok szívesen. Nem akarok hosszú rinyálást arról, hogy miből lett elegem, de bizony a dolog összefügg a raidprogressel. Egyszerűen nem szeretem, ha a játékidőm bénázásra, másokra várásra megy el. Márpedig sajnos a guildben nagyon kevés igazi raider van, ebből pedig az következik, hogy a raidelés túl gyakran torkollik balfaszkodásba, üresjáratba és a már farmolt content ismételt betanulásába. Valamilyen szinten kicsit beleuntam/fáradtam a játékba úgy általánosságban is véve, ezért ezek a problémák egyre erősebben irritáltak már.

Alig 2 hete úgy döntöttem ezért, hogy új életet kezdek (mármint a WoWban). A választás az Arathor szerverre esett, mert ott van az első karakterem (54es humán mage), aki tud adni pénzmagot, illetve sok VHs embernek van ott allis karaktere, 60+... Meg sok a magyar is, bár nem vágyok jelenleg magyar guildbe, de ha mégis, akkor van rá lehetőség.

Warriort indítottam, méghozzá draenei nőt. A warrior az egyik leghasznosabb osztály, tankként pótolhatatlan szerepe van, kicsit talán hiánycikk is a jó tank, tehát arra gondoltam, hogy ha én egy jó tank lennék, találnék az elképzeléseimnek megfelelő guildet. Mindemellett a DPS szerepkört kiismertem, kicsit meg is untam 80-90 day played alatt. A healt is próbáltam vagy 20 nap played erejéig. A heallel sajnos az a baj, hogy két esetben nagyon szar csinálni: ha egy insta nagyon nincs farmon, vagy ha nagyon farmon van :D Első esetben egyszerűen rossz, mert túl megterhető - bár néha pont emiatt igazán élvezhető, sose felejtem el az első Maiden of Virtue heal élményemet, igazán izgalmas volt. Farmstátusz insta esetén meg iszonytatóan kurvaunalmas :D Amikor pl normál 5fősben a tankra ráteszed a 700at tickelő renewet és 10 secenként a pomot, ezen kívül alig van dolgod, na az szar. A tankolást viszont még nem sokat volt alkalmam csinálni. A 60 alatti instákat nagyrészt végigtankoltam, a BC instáinak nagyrészét szintén. Tetszett, bár néha túl intenzív gombnyomkodást igényel, hosszútávon ezt valamiféle makrózással meg kell oldani, legalább a bossokra kell valami TPS ciklus amit lehet spamelni. És persze nem utolsósorban a warrior kihívás. Az egyik legnehezebb solo osztály (amíg nincs jó gearje), igazán meg kell dolgozni vele azért, hogy odaállhasson egyszercsak az ember egy raidboss elé...

És miért draenei? Egyrészt mivel teljesen más játékélményt akartam, allis karaktert indítottam. Másrészt a régi fajok uncsik és/vagy csúnyák. A draenei viszont nekem nagyon tetszik, legalábbis a nők el lettek találva. A férfiak olyanok mint egy nagyranőtt szappankocka, szarság. Eddig főleg női karaktereim voltak, azokat valahogy jobban tudom szeretni, olyan aranyosak :) A tauren tankom kan típusú volt és annyira nem találtam szerethetőnek. Valamint kurvára zavaró volt, hogy simán kitakart 4 mobot és nem láttam mit csinálok :D A draenei indításakor első dolgom volt, hogy atlaslootot telepítettem és megnéztem, hogy áll pl a T4 set a csajon, hát bizony jól áll. Megtartjuk.

2 megjegyzés:

TheAlien írta...

Szeva!

Igen, vki olvassa is. Sajnálom, hogy léptél, megértelek. Sok sikert Arathorhoz. Unokatesóm ott játszik, állítólag ehgész jó a guildjük. Ha esetleg nagyon guildet keresnél sztem megérnek egy próbát.

Zka írta...

nemzetközi félHC guild érdekelne.