2007-07-31

52: ungoro

Ungoro jó questelőhely, bár továbbra se szeretem, főleg a nyugati és déli része undorító. 51esként gyorsan megkaptam a feladatot, hogy öljem le Lar'korwit, ami egy 56os dínó. Warriorként ugye pont az ilyen questek (5 szint különbség igen durva) nagyon szarok, ironikusan bíztatásként az összes ilyenre leírja a guide, hogy "very easy", ja persze nem melee osztállyal az, baromarcú. Na szóval leszenvedtem a dögöt (death wish, poti, selfheal, fear+luffa+bandage), szuper. Továbbmentem a questadó csomópontra (Marshal's Refuge) aholis betelt a questlogom. Gondoltam eldobom a 2 ZF questet ami már úgyse lesz meg. Furcsamód mindkettőt csak másodikra dobta el, de az abandon hangeffekt 4x hallatszott. Lett is 4 szabad questhelyem 2 helyett... Nagyon gyanakodtam, de nem láttam mi hiányzik.
Folytattam a guide szerint a dolgomat, nagyon hamar odaértem, hogy farmoljam a gorillákat a gorillás questhez. Hoppá akkor ez hiányzik! Ok, fél mapon átfutottam, hogy újra felvegyem. Na ekkor láttam, hogy a csávó adni akarja a Larkorwi questet is megint. Ezekszerint az volt a másik ami eldobódott, már complete státuszból. Hogy a jó kurva élet rakja seggbe!!! :(
Természetesen második nekifutásra faszán belehaltam a raptorbossba... Szerencsémre a harmadik próbán egy 50es druid segített lenyomni (neve alapján magyar, Csokiboci vagy ilyesmi :D), nem volt gond. Már épp elhúztam volna, mikor láttam, hogy ő is ezt a questet csinálja (idézéshez letette a husit). Én is segítettem neki, megvolt a /thanks meg a /bow aztán jobb kedvvel távoztam.
A quest dobási bugot nem tudom mi okozta, észrevettem, hogy a CT_Core modulnak van questlogra vonatkozó opciója (quest szint kijelzés) úgyhogy az lett a gyanúsított, úgy gyalultam le azonnal hogy a lába se érte a devnullt.

A draenei faji képesség most durván 750-800 pontot gyógyít. Nem sok, de akkor is használható, ha valami tickel rajtam és nem lehet kötözni - rengeteg downtime-ot spórol meg még mindig. Aki ezt nem használja az rosszul teszi (hacsak nem healer osztályt tol)...

-- * --

A mai kép egy valszeg sokak által nem ismert Searing Gorge quest utolsó fázisa. Én legalábbis most először csináltam :)

Nincsenek megjegyzések: