2008-07-09

Kaz'rogal down!

Ez is megvan végre... Az utóbbi hónapokban nagyon nem jöttek össze a raidek (létszám gondok főleg), kezdtünk már nagyon depisek lenni.

Most eljutottunk Kaz'rogalig, elsőre majdnem meglett, de ráaggrózott az NPCkre és 30-40sec volt mire leszedtük róluk (addig éltek :D), ezzel egy teljes markot buktunk, shadow priest lehúzta, stbstb. 17%-ra ment le úgy rémlik. Másodikra viszont gyors volt az MD és így ki tudtuk használni az időt, különösebb gond nélkül le is feküdt a mocsadék.

Rageből amúgy megint DPS lootot szippantottam, a wristet adta nekem. Vettem egy angelistát is, 462 armor penetrationom van ezzel, egész fasza. Sajnos 0.7%-kal sárga cap alá kerültem, de majd valahogy meglesz, vagy átcserélek 1 gemet. Alapvetően le van kaksizva, expertise capet majdnem elértem úgyis, az kompenzál :) Már csak 1 kék van a DPS gearemben, az unraveler, ahelyett kéne egy DST de arra az esélyem, hát mondjuk úgy hogy halovány :D Lehet, hogy egy berserker's callt kéne beporszívóznom.

WWS: minden bosson DPSeltem, sajnos enha shammy nem volt, resto rakta a WFet amikor tudta. EW se volt, meg feral druid se volt, nem csoda h szar voltam :)


Shotok:

Itt a Family Frost! Óje!

Kaz napozik:

Ugye de szép vagyok? Prot DPS ftw :D

Nincsenek megjegyzések: