2008-07-11

Legjobb. Tényleg az.

Ma bementünk MHba Azgalort ölni. Healer hiány volt, a priesttel jöttem holy specen. Életemben először CoH-os voltam, ami ide kurvára nem kellett viszont nagyon tetszett. Raidbuffed 2060 healuppal 4200 as gh1 criteket nyomtam, impresszív volt!

A sztori röviden:
1) Azgalor trash: első 2 másodpercben meghal a pala tank (mittomén mind a 6 kaszter rálőtt vagy ilyesmi), kurvagyors wipe.
2) Azgalor trash: utolsó pakkon wipe ismét palatank halál miatt, pedig 4 healer volt rajta. Durva. Itt bejött a boss is sajnos, persze nem ment le :D
3) A trash szépen lement, bosst simán 1shotoltuk. Az elején volt egy kis rain of fire szopás, de semmi vészes. Solo healeltem a 2 doomguard tankot, 80%-ra lement a manám, semmi CDt nem kellett eltolni. Szánalmas. Ja és persze a boss meghalt, gyakorlatilag 1shot!

Trashból ninjáztam ezt a csudijó topánkát!

Megnéztük Arcsit, tetszett az is. A heal listán egész szép voltam Azgaloron is meg overall is.
WWS >>

-- * --

Ezután ad-hoc lementünk ZAba maci runra. A melee group abszolút nem volt stacked, 1 rugó volt és ennyi, semmi support nem jutott neki. DCzett is a rugónk, egy idióta GM zaklatta az ele shammyt (egy lootolási korrekció miatt disconnectáltatni akarta a shammyt és nem fogta fel, hogy AZT MOST NEM LEHET). A szokásosnál jobb chainpull volt, pörögtünk mint az állat.
Valahol Halazzi trashen derült ki, hogy a gridem félre van konfigolva és a magic helyett a curseket mutatja, lol. Csak mondták hogy XY MCben, dispel need. Mondom jó én nyomom a dispelt de nem látom, biztos belassultam a 3 sörtől :D

Na egy szónak is száz a vége, illetve fordítva. MEGLETT a maci run végre! 1 perc maradt, a DPS a szokásosnál szarabb volt. Recounton, ami beszámítja az MCzett mobokat is, 1150 overall DPSem volt, Nalorakkon 1200+. Nagyon durva pörgés volt!

A macit sajnos nem én nyertem, a fa druidunknak lett meg a cucc. De mindenki nagyon örült a sikernek, ekkora ordítás rég volt ventrin :) Azgalornál sokkal nagyobb eredmény ez!

Setup:
group1: holy pala, prot warrior, combat rugesz, bm hunter, tölgy
group2: shadow priest (alt, én voltam :D), firemage, ele shammy, palatank, destro lock

Bosson a 2 pala helyet cserélt. Láthatóan a g1-ben semmi komolyabb keresztbuff nincs, a 2es viszont erősen szinergikus. Toltam a potikat trashen is, kellett. Nem sok idő volt inni.

A teljes macirun videón van, a hétvégén próbálok készterméket gyártani belőle. A 2. timed chestből ezt upgradenek minősítettem és lenyúltam.

Maci WWS >>

***

Shotz:

Azgalor is aluszik, álmában néha csenget egy picit!

A priestem is szexi! Libafosszín chest ftw!

Arcsika!

Macika!

Aztán mentünk egy Kara végét, a lockunk megnézte mit tud Netheren :D
5310 DPS ROTFL!

Na ez egy emlékezetes nap volt!

Nincsenek megjegyzések: