2008-07-14

Teron down!

Elég érdekes raideste volt... Najentus ninjapull, aztán valaki 9%on idő előtt bedobta a tüskét, meghaltak a healerek, wipe... Supremus is döcögős volt erősen, aztán végül eljutottunk Teronig.

Féltem tőle, mert úgy hallottam nagyokat üt (valóban, 12K crusht is kaptam tőle), de tankhalál nem volt amíg élt legalább 2-3 healer, az idő felében rage starved voltam, szóval érdekes. Ezt aggrós cuccban kell tolni. Az addonom szerint ~1100 sustained TPS jött ki és a DPS ott állt a nyakamban Omenen. Durva.

A killen végülis 23.6K RDPS volt, ez nagyon kemény szerintem :) Destro lockunk 2K felett. Zomg!

Van róla videó is de mivel végig 5 FPSem volt, így nem valami élvezhető. Amúgy se egy látványos csata. Mindenesetre itt a videó fent, save-assal mentsd le! Ja lol, a dátumot elbasztam :D

http://ghalla.pbm.hu/dl/wow/teron.wmv (23 MB)

Teron da dög! :)

1 megjegyzés:

majomka írta...

gratula, nálunk a szellemezés meghaladja a raid képességeit :D