2008-07-19

Nicsak kiez

Szerdán este kicsit unatkoztam, indítottam egy palát csak úgy. Egészen megtetszett, most 21es és már tankoltam vele Deadminest :) 20. szint alatt sajnos nem igazán lehet vele multitankolni - ekkor kapja meg a consecrationt. Azelőtt csak a visszasebző retri aura tart aggrót egynél több mobon, ami hát igen soványka. Az aoe aggró így is elég komikus, +60% aggró a furyból, 8-at tickel a consec, 5öket sebez vissza a retri és csókolom. Ez úgy 14-17 tps-re jön ki. A healt megfogja. Igazából lvl40-től a holy shield megszerzése után lehet majd vele teljesen jól tankolni de a célnak megfelel 20tól is. Protban nyomom, pajzs + 1 kezes. Hah!

Természetesen draenei lett, mi más lenne :) A neve tök hülye mert poénnak indult, de ha tartósan játszok vele akkor Delicatessen lesz, hogy illeszkedjen a családba. Tudom az is tök hülye név :P

Az biztos, hogy nem öl gyorsan, viszont nem is hal könnyen. Soloban 2x haltam eddig. Egyszer nem ott volt a BoP ahol gondoltam, másszor meg mélyebb volt a szakadék mint gondoltam :)

3 megjegyzés:

majomka írta...

hehe nekem is van egy 30-as palám eddig nemigazan fogott meg, de szabadidőmben majd huzogatom felfele aztan majd kiderul

majomka írta...

egyebkent konzultaltam pár palával azt mondtak lvl 45-50-ig nemigazan erdemes csak retri talenttel huzni es tankolni is 2 kezessel kell, ki is probaltam és tényleg. az is igaz, hogy a guildben inkabb jellemzo a boostolas, mint az azonos szinten low lvl instazas

Zka írta...

Én nem szeretem a boostolást, igaz kaptam pár stockades boostot a hétvégén, de nem én kértem :)
Valóban ezen a szinten nevetséges a sebződés és simán lehetne retriben is tankolni, viszont én sose szerettem a 2kezeseket igazán :D