2007-10-04

Engi nap

Ma csak 9 ember jött össze Karára, meg nem is volt sok időnk, csak úgy másfél óra - Maidenig legyalultuk az egészet, Moroes szintidőn tán még javítottunk is :)

Attumen dobott fasza scope schemát, sikerült megnyernem, bár maxos engim eleve csak nekem volt, így azonnal tudjuk is gyártani.

Aztán este a brewfest questsor keretében lementünk BRDbe bohóckodni, egyúttal megtanultam a field repair bot schemát. Esett trashből world enlarger recept, azt is megtanultam. Plugger Spazzring XL kábel recit dobott, azt meg a lock vitte el, mert ő a goblinos :)

Poénból megnéztük MC elején a dupla molten giant pullt. Elég nyögvenyelős volt hárman (holypala, lock meg én) a rendszeres aggrodobás miatt amit ezek a dögök művelnek. Csak taunt veszi vissza őket. Igazából kéne ide egy offtank, meg esetleg még1 dps hogy ezekkel ne szívjunk annyit és akkor az első pár bosst le lehetne tolni szerintem. Amúgy dobtak a zórjások T1es lock bracert, muhaha :D

Nincsenek megjegyzések: