2007-10-08

Hétvégi élmények + mai kara

Nem sok érdekes történt manapság. Valamikor a hétvégén voltam életemben először Shattered Halls runon, CC nélkül csináltuk. A köcsög scattershotos mobokkal volt csak némi gond, de ahol 2 volt ott egyet kiteolt a shammy hogy néha azért ne legyek disorientben. Egyéb esetben 5-6 mobos pakkok megfogása nem okozott nagy gondot, a második DPS target után lehetett aoezni. A hülye lock vmi 950 átlag DPSt tolt az instában. Az egymást verő moboknál bénáztam a pullal mert folyton evadeltek miután meglőttem őket, de azért így is 54 perc alatt megvolt.

Tankoltam egy sethekk hallst is, mekkora egy tetű szar :D CC nélkül a dupla prophet pullok kurvaszarok, az elsőn majdnem bewipeoltunk. Aztán azt csináltuk, hogy egyet focus NUKE, a másikat meg stance dance + spell reflecttel semlegesítem, kurvajó a spellreflect emberek! Nincs nagyobb poén mikor egy mob elfeareli magát! Főleg ha nem hoz másik pakkot! :D A concussion blow ismétcsak iszonyú hasznos az ilyen fearelős köcsögök ellen, 5sec stun az nagyon nagy, főleg ha van melee DPS aki ezalatt nem sok dodge/parryt üt értelemszerűen.

QuelThalason belogoltam a mageval, mentünk egy SV normált repuért Bubinak - pug tankkal. Amint megláttam hogy direkt sundert stackel a mobokra, sejtettem, hogy baj lesz. A recount alapján kiderült, hogy gyakorlatilag sundert spamel, néha revenget és ha megvan az 5 sunder akkor devastate. Shield slamet EGYET sem nyomott, heroicot csak egy párat (2K sebzés a full runon, ez úgy 8-10 HS). Threatmeterje nem volt, de BoS mellett arcane blasttal leszedtem pár mobot, igaz egy kivétellel nem értek oda. Volt egy sap meg 1 sheep, így általában 2 mobbal kellett volna dolgoznia de fixen ment a második a healerre, borzalmas. A healer pala volt BoSsal, komolyan, az annyi aggrot csinál mint egy critter.

Na így nem szabad csinálni:
Nem a srácot akarom cinkelni, mert amúgy sok hülyeséget nem csinált, de abszolút nem rajta múlt, hogy a runt viszonylag gyorsan és wipe nélkül oldottuk meg. Zsilett zseniális stunjaival és jól időzített counterspell illetve pompyro segítségével, frost novázással a pullokat kontroll alatt tartottuk ha már a tank nem. Normális esetben a sima melee 20-35% kell legyen, a shield slam és revenge pedig az első háromban összsebzést tekintve. Ez 5fősökre vonatkozik ahol alacsony a rage.

Illhoof TPS egy jobb pillanatban :)) Heroism ftw asszem.

Nightbane loot:
Komolyan dráma, nem esik semmi tankloot az utóbbi 2 hétben. Több bossból is KÉT loot kéne de egyik se esik soha. Maidenből se kesztyű se nyakas. Curatorból se leg, se token. Nightbane se dobja se a pajzsot, se a chestet, dögölne meg. Csak ezt a középszar csizmát dobta, úgy kellett rábeszélni, hogy elvigyem. Pedig egy zöld volt előtte, istenbizony DPS szempontból az jobbnak tűnt (15 str, 27 crit, 11 hit). Ezen se crit se hit, csak jó sok str. 4 crit 4 str követ rakok bele kettőt, az APm úgyse valami jó, feltornásszuk. Talán megéri és még staminám is van belőle.

Netherspite-ot 9en öltük, gyorsabban, mint múltkor 10en. Igaz az első attemptet jól elbasztam mert úgy értelmeztem h a rugóval váltjuk egymást a zöldben egy fázison belül, de nem. Páros fázisban az enyém, páratlanban meg az övé volt végig. Hát ez van :D A focus frame (Golinor jobbközépen) egyébként azért van kirakva, mert ott figyelem a debuff számlálóját annak akiről le kell vennem a beamet, ez szerintem hasznos tipp ha valaki nem így csinálta eddig.

Az open ticket Nightbane shoton amúgy a "Hubazmeg" nevű hunter, aki "nem jutott eszembe semmi, úgyis twink lesz" mentséget hozta fel a huncsatin a primitív nevére. Mérnem csodálkozok, hogy a twinkség meg a "magas" IQ ilyen párhuzamban áll...

Nincsenek megjegyzések: