2007-10-16

Prot AoE farming :)

Nemrég postoltam képeket a Black Temple melletti Demon Hunterek farmolásáról, most van videó is :) Kicsit fejlődött a gearem, moroes trinket mellé már nem kell speciális block values pajzs. Gyorsan megcsináltam a sporeggar honoredet, a Lichen Guardra rávágtam egy vacak mithril shield spikeot és hajrá! Sajnos így hiányzik egy pici avoidance a fizikai immunitáshoz (0.13% esélyem volt normál hit bekapására), de pl némi agi potival kipótolható, amíg a gear nem fejlődik még egy aprócskát. Viszont így bedotolják és ledarálják magukat a mobok, ami igen áldásos, sokadik pullra már 350-380 DPSsel farmolódtak, kb 3-4 perc kipucolni az egész termet. A járőröző elit is solozható egyébként, bár ő beütöget kicsiket.


Az egyik pullba majdnem belehaltam, mert elfogyott a pajzsom (0 dura 3-4 teremnyi pull után), másodpercekig tartott, mire rájöttem mi a baj és kézbevettem egy másikat :)
A lichen pajzs spóra dotja vezette a damage listát, a mithril shield spike erősen lemaradt, de ha kicserélem pl felsteelre akkor már tök zsír lesz :)
Ezzel a módszerrel 1 óra alatt összefarmoltam kb annyi pénzt ami elég volt repairra, plusz 7 stack nw cloth, 4 arcane tome, 26 sunfury signet, 3 zöld és kb 8 szürke. Piaci értéken ez 120-160g per órás teljesítményt jelent. Ami nem a legjobb, de legalább szórakoztató farmolási lehetőség :D (Egyébként sok más farmhelynek is hasonló a mutatója prot warriorral, szóval ez se lóg ki a sorból nagyon)

A videó meg itt van, 61MB szar minőség, de mindegy :)

"Save as", mert a szerver hülye és visszaadja textfilenak :O

Nincsenek megjegyzések: