2007-10-10

Nerf prot dps!

Ma egy durván 3 órás raiden sűrű tagcserékkel eljutottunk Aranig, semmi wipe természetesen :) Esett végre a dodge trinket Moroesből, de még mindig fájlalom, hogy semmi tank drop azokból a bossokból sem, ahol 2 is van :/

Aran kurvanagy flash volt, nem hittem a szememnek a végén, 760 DPS jött ki, második lettem a rugónk mögött :) Pedig még elementált fearelni is kifutottam. OK, recklessness execute azért nem szar dolog, de nem az dobta meg ennyire, főként mivel pont arcane explosiont kaptunk közben :/ A paraméterek ezek voltak: 2088 AP, 176 hit, 240 crit rating (~25% crit berzerkerben), 92DPS + 72DPS weapon. Néha volt WF és végig LoTP is.

Moroesen passzív crush immune gear statisztikája látható. 70% mellé, 30% blocked hit. A 2 physical hit asszem valamelyik add volt a végén. Kaptam amúgy ma is egy BoP-ot, de nem halt bele senki :D Móka!

A vicces Aran DPS chart!Azért a druid se szar, Maidenen 850 DPSt tolt, mert azt tudta hátulról verni.

Jaj majdnem kifelejtettem: Óz first kill is megvolt, első pullra. Lock nélkül - így hunter fearelte az oroszlánt. Asszem mage sem volt épp bent (ja de volt, csak meghalt az elején), így a 3 ele shammy flame shockolta a madárijesztőt :D Első pullra megvolt.

1 megjegyzés:

Szirmill írta...

Milyen elején? Fél hp-ra levertem egyedül. Csak aztán megunta és agyonütött :)