2007-10-24

Parry parry crush

Murphy bekaphatja a faszom de tényleg :D Tegnap Nightbane kill videót kezdtem forgatni, amikor beütött a szar :D Előtte volt Prince kill, másodikra lement - elsőnél megint kihalt a DPS meg a heal fele korán, úgyhogy azt hagytuk. De második próbán nem volt szopás az infernalokkal.

Hozzá kell tenni, hogy a rendes 3 healer helyett 2.5 volt csak. De simán kihealelt 1 holy priest, 1 holy pala és a feral drood.

Nightbane a 25% utáni landolásnál megevett egy 7K feletti crushinggal. Elsőre arra tippeltem, hogy a shield blockolással volt a gond. WWS-t is készítettünk, ott jól látszik mi történt, de a videó részletben is megfigyelhető:

Nightbane megesz (7MB)

Előszöris landoláskor prioritás a kezdeti aggro stabilizálása, a boss beállítása a kijelölt helyre, hogy a melee bátran odajöjjön, mert ha utána mozgatom akkor megeszik a 10K cleaveket. Ezért demot, TCt még nem volt időm rakni. A healerek a kezdeti aggroépítés alatt nem healeltek erősen, mindemellett az avoidance is cserbenhagyott (11% miss, 26% dodge, 18% parry) - kaptam sorban a 4-5K sima ütéseket, 6-7 csapásból volt 1 miss. Ha ez nem lett volna elég, 2 parryt is kaptam egymás után, aminek eredményeképp úgy ettem meg egy 7K crusht hogy még 2sec hátravolt a shieldblock cooldownból. Ez az ami igazán szopás, eléggé elkerülhetetlen.

Lehet elmélkedni, mit lehetett volna jobban csinálni, pl shieldwallt kellett volna nyomnom esetleg? Dehát ilyen hit stringek folyamatosan előfordulnak, nem csak félóránként. Az autobar meg szopjon le, a HSt már elhasználtam korábban de még mutatta az ikonját :/

-- * --

Hétvégén kipróbáltam a prot pvp-t, igazán vicces volt. Felvettem a blockvalue geart. Amelyik slotra nem volt blockvalue, oda crites DPS darabot tettem, illetve a gatyám csak hites volt, ahelyett egy staminás darabot készítettem elő. (timewardens + 3*12 sta + patch -> vmi 1400 hp) A végeredmény: 10.5K hp, 498 blockvalue (gnomeregan trinketet benyomva 758), 1K AP, 13K armor, 21% crit berzerkerben unbuffed. Commandinggal szoktam futkározni, 11.6K hp.

Hátő puha célpontokat meg lehet vele ölni, lockokat meg resto shammykat tudtam szivatni, de BGken nem sok a tiszta 1v1 szituáció. Mindenesetre sokkal jobb, mint gondoltam, fizikai osztályok csak karcolgatnak, a kaszterek tudnak agyonlőni. A spell reflect nem túl használható 3/3 tactical mastery nélkül, a 25 ragepontos költség pveben elmegy, de pvpben szerintem 10nek kéne lennie. Az nem túl jó ötlet, hogy defenzívben rohangáljak, mert a berzerker rage miatt berzerkerben kell lennem (azzal jövök ki fearből meg sapból)... Ha defben futkározok akkor ki vagyok szolgáltatva minden létező CCnek, így csak kevesebbnek. Ami határozottan jó viszont, az a concussion blow. Főleg a lockok védtelenek egy intercept stun + conc blow kombináció 8 másodperces stunjával szemben. Rugókat és béna shammykat is egész jól el lehet takarítani.

Ahogy sejtettem, a shieldslam trinketelve 2K-kat critel a klotikon, nagyon mókás, biztos pislognak nagyokat, hogy ez meg mi volt. Összességében úgy vélem, hogyha tényleg volnának prot pvp cuccok (blockvalue + crit egyazon gearen) és a spell reflect nem volna ilyen kurva drága akkor egész jó lenne ez a protpvp sportág.

EoS-on volt mókás jelenet is. Várunk az indulásra a lila búra alatt. Állt előttem egy Bloodscalpos rugó, 5-6K hp hiányzott róla:

rugó: heal me!
én: l2eat
rugó: and alliance wonder why they lose BGs
én: because of noob rogues?

Némi csend, aztán a guildnevemet kezdte basztatni a kultúrmagyar. De tényleg, miafaszért nem lehet enni a preparation fázis alatt? Olyan kurva nehéz? Letörik a keze ha megvesz pár stack kaját néha? Szerencsétlent minden statisztikában vertem aztán, nem tudom mit csinált.

AV-n a pajzsos pvp gearben jól tudom tankolni az eliteket, a főboss terméhez kell csak rendes gear. Igen jó lenne mondjuk, ha a sok fasznoob pvps rugó nem expose armorral kezdene a bossokon, mert nem tudok tőle rendesen tankolni... (Sunder nem megy fel) A lényeg az, hogy a prot pvp nem annyira rémálom, nem fogok idegbajt kapni, ha úgy döntök, kifarmolom a honort a gladiator's shieldwallra. Hacsak nem a noob rugók őrjítenek majd meg :)

2 megjegyzés:

Horasz írta...

Koma:)

Figyi, nem akarod a komolyabb tankolasi, theocrafys illetve mitigacios irasaidat atrakni a guild warrior forumjaba?

Egyreszt koncentraltan lenne megtalahato a cucc, masreszt biztos tanulnak belole a kollegak.

H.

Zka írta...

Hát összeüthetek valamit amint lesz időm, komplett mage guideot már csináltam PreBC :)