2007-10-05

Prince megint

Lett egy crest of shatarom és egy king's defenderem. Ez jóság. Aztán megnéztük Prince bácsit. Ma is megszenvedtünk vele. Infernalos gondok voltak, az első próbán 2 DPS maradt a 2. fázisra, azzal úgy 3-4 percig simán elhúztuk a wipeot aztán meguntuk :D Sajnos az egyik próbán megtörtént ami eddig nem: egyszerűen pont kifogyott a shield block töltet és pont bekaptam pár kurvanagy pofont... De azt kell mondjam, tisztességesen használt mitigációs képességek esetén ez kivételes eset, fullos Kara gearben szinte el is felejthető.

A DPS kérdésében is postolok egy képet, mert Ci nagyon röhögött a ranged DPSen :) Azt azért hozzá kell tenni, hogy a rogue meghalt 20% környékén. Bevágok még statokat is, meglepő, de Prince 15% eséllyel parryzik, hogy még jobban szopjon a tank (parry = a következő támadás jóval gyorsabb lesz). Az is érdekes, hogy a kill során 3 sima ütést és 4 crushingot kaptam, az összes többi mellé vagy blocked. Olyan 6-7 crushig megy ez fel, de pl az első próbán amikor marha sokáig éltem phase2ben, összesen 3 crusht kaptam.

Ez nagyot ütött vazz. Különösen vicces, hogy a 4 ütés a végén 1 századmásodperc alatt történik.

Prince ezt ütötte rám a killen:
Én meg ezt rá (OMG 15% parry):És a többiek pedig:

Nincsenek megjegyzések: