2007-10-21

Vegyesvágott

Nem sok érdekes történt, raidelgettünk, heroicozgattunk, farmolgattam, betegszabin döglődtem :)

Tökéletesítettem az AOE farmolást, az időközben kiesett colossus trinkettel tényleg fizikai immunis vagyok szemből a nemelit DW mobokra. A szokásos helyen farmolgattam, szórakoztató nézni ahogy az arrajárók megdöbbennek és esetleg megpróbálják utánozni a mutatványt - amibe bele szoktak halni :D 867 DPSig sikerült feljutnom a supplicant pakkokon, de nagyon gondolkodok egy felsteel spike felszerelésén, az dobna rajta. Ugyanígy az oil of immolation is jól jönne. Sajnos a thorns, blessing of sanctuary vagy akár a retaliation semmit nem csinál, mert nem ütnek meg a mobok (csak pullkor, vagy az elit ha néha behúzom azt is).
Egy shot a DPSről és pár megjegyzés amit az arrajáróktól kaptam: (igen, önfényezés, kinemszarjale :D)

Meg kell mondjam, soha ennyi lóvém nem volt (lassan 3Knál tartok) egy karakterrel sem, és nem kerül nagy erőfeszítésembe. Az biztos, hogy prot warriorral máshogy kell farmolni, mint az átlag DPS osztállyal, de az nem azt jelenti, hogy nem lehet. Arról sajnos nincs shot, ahol Nyuszó megnézi az aoe mutatványt és betegnek titulál :D

A legutóbbi Karán is Big Buzi Wolfot kaptunk, ilyenkor a feral szokott tankolni mert ő akkor is tud aggrót építeni ha a boss nem üti (piroska fázisban mást üldöz). Itt DPSt imitálok, debuffolok és intervenelek. Ez legutóbb most nagyon jól bejött (pár hete nem segített), 3 vagy 4 interneneből 2x sikerült átvennem egy pofont ami egyúttal stunolt is, ha azt a piroska kapja akkor fix halál. Javaslom próbálkozni az intervenevel, dps warrioroknak is. Csak 10 rage, tactical mastery nélkül is használható. Egyébként az intervene szükség esetén megfordul a partytag után magától. És persze a mobot elég targetelni, magától assistál.

Tegnap éjjel egy 70-75 perces heroic UB végén meglett a 41 badge - mivel más értelmes tankcuccot nem látok a badge rewardok közt, megvettem az autoblockert. Kurvajó, majdnem 500 blockvaluem van vele, ha aktiválom akkor 760 :) A szokásos Teremus farmolás során 2083as SS critet ütöttem vele 5 sunder után. Critteren 2500 felett :D Normál instákban block gearben saccra 1300-1700 SS critjeim lesznek vele a jelenlegi 900-1300 helyett.

A neten fellelhető autoblocker makró tartalmaz teljesen feleslegesen egy /stopcasting utasítást, ami leállítja az esetleg futó heroic strikeot, tehát ezt kivettem. Ha a macro első cast utasítása nem használ global CDt akkor nincs szükség /stopcastingra hogy EGY megnyomásra a következő castot is lejátssza. Tesztelve.

#show Shield Slam
/use [harm,nodead,equipped:Shields] Gnomeregan Auto-Blocker 600
/cast [equipped:Shields] Shield Slam

Az első sor biztosítja, hogy a SS cooldownja látsszon az action baron, ne az autoblockeré. Érdemes ügyelni rá, hogy legyen meg a rage mikor megnyomod, mert akkor is aktiválja a trinketet, ha még nincs meg az SSre szükséges rage, de az egyéb feltételek adottak (ellenséges targeted van és kézben a shield). Ha az első megnyomásra elsül a shieldslam akkor minden valószínűség szerint 4 SS-re fog hatni a bónusz. (0, 6, 12 és 18. másodpercben, a trinket hatása 20 seces)

Eljátszottam a gondolattal, hogy kipróbálom PvPben is a shieldslamet. Összeraktam egy geart amiben 497 blockvalue van, 21.5% crit berzerkerben, 1K AP, 10.5K hp. Unbuffed. Gyakorlatilag minden blockvalues felszerelés + amelyik slotra nincs BV oda crites DPS geart tettem. Klotikra simán lehet autoblockerrel 2-2.5K SS criteket ütni ami szerintem mókás :D Majd bemegyek AVre honort farmolni, a núbokat akár még meg is lehet ölni :D

Nincsenek megjegyzések: