2008-06-15

Comedy value

Felültem a mage altommal LFGre. SPre kerestem csapatot. Kaptam egy invitet hamarosan, szokás szerint előzetes whisper nélkül. El is nyomtam. Aztán még 3x, volt hogy csak pár másodperces időközzel. Úgy érdekelne, hogy mi a tetves retkes halál faszáért kell spamelni azt a szájbakúrt inviteot ahelyett, hogy esetleg használná a WHISPER funkciót? Attól még hogy ott ülök az LFGn nem biztos hogy menni akarok, pl ha nincs tank a partyban akkor nem lépek be, mert hülye azért nem vagyok, hogy ott várjak a queban 2 órát.

6/15 16:53:57.781 Smartin has invited you to join a group.
6/15 16:54:01.375 Smartin: Level 62 Gnome Rogue <Éjbensuttogók> - Stormwind City
6/15 16:54:22.828 Smartin has invited you to join a group.
6/15 16:54:25.609 Smartin has invited you to join a group.
6/15 16:54:53.500 Smartin has invited you to join a group.
6/15 16:54:58.406 Smartin is now being ignored.

Tanulj jómodort baszd meg!

Na mindegy, miután a bunkó megkapta a megérdemelt ignoreját, hamarosan kaptam egy újabb előzmény nélküli invitet. Ez az emberke már kicsit okosabb volt, a decline után rögtön whisperrel próbálkozott. Van 70es healer, meg makkoscipő, csak menjek. Gondoltam, jólvan legyen.

Aszittem ilyet csak kitalálnak meg hazudnak az emberek, de nem. A partyban volt egy 70es holy pala, 65ös lock, 65ös hunter, a 62es warrior tankunk meg én, 62es mage. SPbe mentünk, nagy nehezen összejött a csapat térbelileg is, elkezdtünk bevonulni az instába... Ketten a hunterrel. A warrior, a lock és a pala SV-be mentek. Nem tudom miért. Pár perc alatt rájöttek, hogy hát nem oda kéne menni. Kijöttek hát, hogy SPbe betolják magukat. Mivel a warrior valamiért pvp enabled volt, közben megtámadta egy hordás. Nem tudom a többi hogy lett pvp enabled, a lock pl ott anyázott hogy ő nem is csinált semmit (hápeersze), lényeg az hogy levágták mind3-at. Közben a hunterrel bent röhögtünk SPben :) Nem mellesleg a hunter neve: Nagyanyám. Petje Kutya, aki egy macska. Már ez is elég brutális.

Nagy nehezen visszatalált a 3 el- és megtévedt ember, és seggükben a gankerrel éppcsak meg nem halva beugráltak az instába (a lock pl 100 hp-val esett be).

Itt jött az a rész, hogy inspect warrior. Siralmas volt.
Spelldamage mainhand, offhandben vmi hasonlóan szar cucc, amit kérésre pajzsra cserélt.
Na de milyen pajzsra!

A jó tanknak ugye KELL egy threatcsökkentő cucc, arra az esetre ha túl sok minden ütné:

Pala chest ftw!

Volt még rajta 2db T0-ás pala cucc, meg vmi lvl45 körüli sta-int-spi gyűrű, a többire nem tudok visszaemlékezni, sokkhatás akadályoz meg. Megdöbbentő, de arra valahogy rájött, hogy platet illene viselnie.

Talentje: fury akart lenni de ez nemtom igazából mi. Sírvaröhögős.
Szerintem tiltja a vallása, hogy egy talentre 2 pontnál többet tegyen.

Van neki 8 pontja proton is amúgy, most vettem csak észre. Azok is szépen elosztva, hogy semmelyik talent ne legyen magányos.

Első green loot:
Fel is vettte!

Első bossból kiesett egy spelldamages kard, egyből lecsapott volna rá. Staminában upgrade lett volna neki az biztos. Mindenesetre gyorsan elmagyaráztuk neki hogy NEMNYÚKAPISZKA!

Aztán a végén besheepeltem magam, hátha megúszom :D

Végülis végigment a run, de nem a warrior érdeme volt. 1 mobnál többet soha meg se próbált fogni, rend az volt fent, bossok viszont furcsamód rajtamaradtak úgy saccperkábé. Ha nem egy 70es pala healel, esélyünk nem lett volna végigmenni.

így viszont magas volt a dolog "comedy value"-ja :D

A karakter amúgy preBC is létezett, ez a pvp rankból kiderül. Érdekelne, hogy ebay, vagy családon belüli megöröklés, vagy valaki valóban játszott durván 2 évet úgy, hogy lehalványabb köze nincs a játékhoz.

Na én kérek elnézést, biztos valami kisgyerek aki örült, hogy végigvitték egy instán, mi meg mind jól szórakoztunk szerintem, én legalábbis biztosan!

2 megjegyzés:

Xaida írta...

én csak azt csodálom, hogy nem volt rögtön leave party....:)

Zka írta...

Konkrétan gondoltam a leave-re, de direkt meg akartam nézni, milyen lesz a run ilyen szerecsétlen körülmények közt. Szerintem megérte :D