2008-06-10

Maci run attempt #1

Tegnap megvolt az első macirun kísérletünk. Videóztam az egészet (30 GB), lehet hogy csinálok belőle valami kis összeállítást, de alapvetően a videó belső elemzés céljára készült, hogy lássuk hol kell lefaragni az időkből. Setup:

group1: prot warrior, combat rugó, bm hunter, enh shammy (agi totem), fadruid
group2: prot pala, holy pala, firemage, destro lock, shadow priest (MANAMANA) aki én voltam

Aklizon: 3:26, 6600 RDPS - kicsit lassúnak éreztem, folyton szopatott minket azzal hogy elmaradt a vihar vagy csúszott komoly ideig, emiatt a halál szélén állt a társaság többször is. Előtte a gauntlet eventen kísérleteztünk egy új technikával, nem kellett volna, mert volt 2 halott, szerintem 1 percet vesztettünk végül.
Nalorakk: 3:10 7300 RDPS - ez jól ment, 1137 DPSt toltam ki, magam is meglepődtem. VE ment végig, Omen néha villogott :) Izgi volt. Lootom innen egy dps wrist. Epic gemmel 41 damage lesz rajta, meg némi crit. Mindemellett végre egy spirites tárgy :)
Janalai: itt szoptunk jól, mert nem sikerült egyben kinyitni az első szobát, aztán mindenféle oboa következett. Futottunk a második szobába és pont ránktette a tűzfalat, instant halál kb 3 embernek. Ennyit a timedről. Fasza boss. Ezt kell fixre hozni 3-5 perc alatt, csiszolni a trashen és az előző bossokon és akkor jó lesz. 6:45 alatt halt meg harmadikra, ez így timed szempontból értékelhetetlen. A 3. timed azért meglett, a holy palának lett egy fasza hastes gyűrűje. Itt én healeltem, de nem érzem hogy ez nagyon szükséges lett volna, palatank mellett az aoező emberek sebződése elég marginális hogy úgy mondjam. Lehet jobban jártunk volna azzal ha végig a boss agyát szívom és a prot pala healer gearben segít be a healbe, ahogy Akilzonon is.
Igazából nem a wipe miatt buktuk ezt a timedet be, hanem már kicsit késve értünk Janalai elé. 18 perc volt hátra mikor odaértünk, ez 3-5 perc késést jelent a szükségeshez képest.
Halazzi: 3:16, 7030 RDPS. Ez már nem timed volt, de jó tudni mennyi időbe fáj. Itt 1089 DPSt hoztam miközben figyeltem a dispelre és néha harapdált a hülye macska add. VE itt is ment, egész sokat healelt.

Meglepő lehet, hogy T4 felszerelésű alttal mentem egy ilyen runra, de 2 healer mellé _kell_ shadow priest. Arról nem is beszélve, hogy a flame casteres pullokat nagyon meggyorsítja az MC, ott mindig 1500-2500 DPSt toltam pettel (értsd MC) egybeszámolva, nagyon durván darál az a mob. 7K felett critel a fireblastja, nagyon kemény. (MCzett mobok tudnak critelni bezony, mert átveszik a player critjét vagy valami ilyesmi) A hülye WWS egyébként nem számolja az MCzett mobokat, pedig az nagyon sokat dob, vmi overall #3 voltam damage doneban. Azok nélkül meg utolsóelőtti, ennyit ér az a kurva MC, nagyon kemény.

Amin még javítani lehetne:
- jobban stackelt csapatok - az enha shammy most szerintem nem futott maxon support tekintetében. Esetleg a prot warrior helyett feral druid lehetne a másik tank és akkor 7 DPS lehetne Akilzonon. Vagy a prot pala tankolná azt a bosst és a prot warrior DPSel, de igazából csak nekem van eddig használható DPS gearem a protwarrik közül. Lényeg hogy ez egy baszottnagy DPS check, ezért e köré kell optimalizálni a teljes setupot. Crossbuffok, személyes felszerelés és skill, consumable hegyek.
- még kevesebb downtime és pöcsölés trashen. Potizás trashen. Némi aoe trashen. (nem csak az aoe pullokon)
- nem alt SP kéne hanem a fő SPnk aki durván 10-15%-kal többet tol ki magából. Illik is ugye 1 tierrel felettem van gearben.
- prot palát trashen a shadow priest mellé kell tenni, bosson mehet be a helyére valami más manás DPS, pl hunter. Ezzel nem foglalkoztunk most, de lehet hogy kellett volna. 3 perc alá kell hozni a bossokat.
- Janalai scoutos fostalicska trash egész jól ment, de elbuktunk ott is 60+ másodpercet némi bizonytalankodáson és 1 scout hívott is 2 erősítést. Ami palatank mellett nem jelent komoly veszélyt, csak 2x83K hpt kell pluszban leverni, ami nem tesz jót a speed run hatékonyságának.

Nagyon élveztem ezt a macirun kísérletet, igazán maxon kell pörögni végig, hibának helye nincs. Ha valamit kívánok a következő kiegészítőre, az az hogy ilyen timed eventek legyenek :)

Nincsenek megjegyzések: