2008-06-18

Parasztok

Na ma megint azon vergődtem, hogy felmegyek LFGre és jönnek az invitek megelőző whisper nélkül. Be is írtam az LFG commentbe, hogy aki nem paraszt az whispereljen már előtte. Abban a pillanatban kaptam a 3. vagy 4. embertől a derült égből invitet. Ez egy magyar HC guildből való emberke volt. Ezzel a guilddel amúgy volt már problémám, de ma végképp bebizonyosodott, hogy öntelt majmokkal van tele.


Erről ennyit. Még gondolkodok, megkérdezzem-e az officereiket, hogy ki volt ez a nagypofájú szánalmas fasz és nem akarják-e rendbeszedni az egóját.

-- * --

Mentem nem sokkal ezután egy UB pugba, elég érdekes volt finoman szólva. Egy pala kezdett tankolni, fury nélkül és markok sem voltak. Persze a pullok így szétestek.
Bemondtam hogy "trade for water". Erre 2 ember tradel, majd 2 pullal később a hunter megkérdezi miért nem rakok le asztalt... Meg aztán, hogy adjak már vizet... Jóóó.

A hunter végig rinyált, hogy a tank nem tart aggrót. Ez mondjuk igaz is volt, szar volt az aggró. De ő volt a leader, ha jelölt volna, könnyebb lett volna. Na ekkor végre elkezdett jelölni. Innentől viszont a feral druid tankolt, persze róla is 1 lövésre lejöttek a mobok, meg minden a healert ütötte... A hunter minden pullnál a damage meter felől érdeklődött, valamint húzott ész nélkül. Pl meghalt a priest (healer) az egyik pullon, de nem baj, húzta a bog giantet :) A priest oom volt emiatt, a druid felvette a giantet de nem kapott elég healt a manahiány miatt. Erre micsinált? Kijött humán formába tranquilityt tolni. Úgyvan bazmeg. Meg is halt. Az olyanokat meg se említem, hogy kitalálták, sheepeljem az X-et, erre megkérdezik miért nincs sheepelve a csillag :) Ja meg ment az X az elementálokra :) Mondtam noob vagyok nem tudom sheepelni azt :)

Haladtunk az első boss felé és még mindig nem wipeoltunk, végül az tette fel a koronát a dologra, hogy a Hungarfen előtti 2 bog giantot meg a bosst egybehúzta a fasz druid tank, na ekkor szépen feloszlott a csapat.

Döbbenet, hogy ennyire ne legyen fogalmuk az embereknek a játékról és a szükséges csapatmunkáról. Fizikailag fáj az ilyen szintű butaság. És ezt nem tudom azzal magyarázni, hogy kezdők. Nem, ezek hülyék.

9 megjegyzés:

Xaida írta...

olvasgattam a régebbi bejegyzéseket, és lenne e témában egy kérdésem: az Arathor-on ilyen nagy százalékban vannak idióták, vagy neked van valami különleges képességed, hogy vonzod őket? :D

Zka írta...

Is-is :)

Zoldalma írta...

Nos, a ket screenshot magaert beszel, ellenben a "Ezzel a guilddel amúgy volt már problémám, de ma végképp bebizonyosodott, hogy öntelt majmokkal van tele." kifejezes alapjan ugy altalanositasz hogy te sem vagy jobb a screenshoton levo palanal :)

Zka írta...

Nem érzem általánosításnak, ugyanis huncsatin nem vagyok egy ideje... Amikoris a fél DW guilddel volt egy nagyon erre hajazó incidensünk. Szóval bátran, tapasztalatból ki tudom jelenteni hogy az a guild tele van ilyen öntelt faszokkal.

Zoldalma írta...

En mint a guild tagja engedelmeddel magamra veszem ezt az "ontelt fasz" kijelentest es ismetelten elmondom, hatha ujboli ertelmezesre menni fog:
Szal nincs mentseg arra amit mondott az illeto, ellentetben egy ember viselkedesebol levonni egy egesz guild szemelyisegere vonatkozo jelzot, eleg szuklatokorusegre vall, ezaltal nem vagy jobb annal akivel kapcsolatban a
screenshotokat keszitetted. Magyarra forditva egy emberrol szar a velemenyed, ergo minden vele egy guildben levo tuti szar alak. Ez ellensegek kozt megvitatva is durva altalanositas :)
A huncsatis megjegyzesedet nem tudom ertelmezni mert en sem vagyok hunchaten.

majomka írta...

szerintem is retard az összes DW-s, kiveve az a 15 ex aod-os tagjuk akiket atnyaltak magukhoz, hogy tanitsak meg oket jatszani :D

Xaida írta...

a "guild tele van ilyen öntelt faszokkal" és a "guild minden tagja öntelt fasz" között van elég különbség... ergo nincs semmiféle általánosításról szó.

hogy valaki magára veszi önként a jelzőt? hmmm... miről is van szó? :)

Zka írta...

Kösz mr, ezekszerint nem csak én látom a tartalmi különbséget a két állítás közt :)

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.