2008-06-16

T5 pappal

Tovább kalandoztam pappal T5ben :)

Egész jó móka volt.

Váratlanul összejött a létszám 25fős raidre, pedig úgy nézett ki nem lesz. Gyakorlatilag mindent 1shotoltunk a sok új emberke ellenére. Leon végre tudtam hogy előre futnom kell WW előtt, így csak 1 vagy 2 wwt kaptam be, az se rám jött elvileg, hanem másra mellettem. Jobb volt mint elsőre, no :) Fekszik a csata spriestnek, #2 lettem. Első a másik spriest ofkorz.

FLK leginkább uncsi volt, singletarget nuke 4 célpontba egymás után, nem egy nagy iqbajnokság. VE ment végig, nem aggroérzékeny a dolog. #7, tűrhető.

Alartól féltem, hogy 10+ percig micsinálok majd a manámmal, de nem volt gond. 3 poti, 2 fiend simán elég volt, a p1 és p2 végén is 70% manám volt. Az addokat is lehetett volna dotolgatni igazából. #4 egy másik spriest és 2 lock mögött, 624K kitolt damage, nagyon élvezetes volt! Ha flaskolok az még egyel jobb helyezés lett volna az biztos. Ez annyira tetszett, hogy linkelem.

Void Reaver viszont egy fostaliga. Az orbokat egyszerűen nem látni időben, hol korán hol későn robbannak, 500 méter a sugaruk és folyton az emberre rohan a többi ember :) Mindemellett nem lehet dpselni, 14%-nál 2 dotra is lejött és megbaszott, ez van :D Ez egy fos, ezt utálom.

Solarian: semmi extra, mind2 priest addot dotolni kell, meg a bosst is, nuke és loot.

Amúgy 2 szar dolog volt a raiden VRen kívül:
1) nem vittem semmi lootot. Felháborító.
2) nem robbant fel egyik újonc sem Solarianon és emiatt vesztettem 10 aranyat!

3 megjegyzés:

LOL írta...

"Mondom hogy tudom h bunkó leszek egyesek szemében, de az az igazság, hogyha ennyire nem megy az orbok elől elfutás, akkor az emberek egyszerűen alkalmatlanok a pve content azon részének teljesítésére. Esetleg AR gear helyett akkor azon kéne dolgozni hogy legyen némi környezettudatosságuk (vagy hogy mondjuk magyarul a spatial awareness-t), sokkal hasznosabb lenne mert az minden további encounteren segíteni fog."

LOL, na ki is írta ezt néhány nappal ezelőtt? :D

Zka írta...

Én írtam, viszont mi nem wipeolunk rajta, úgyhogy megtehetem ha nem látszik az a szar akkor bekapom :)

Zka írta...

Ja és kösz hogy névvel vállaltad :)