2008-06-12

SSC prejszttel

Lejutottam Lurkerre, Morora meg Leora priesttel. Első kettő iszonyat agymentes és easy DPS feladat. Sajnos Lurkeren az első dotok és mb/swd feldobása után dcztem, így nem áll rendelkezésre rendes adat :) Moron alig mertem nyomni az SWDt de 1K dps felett voltam. Leon #2 lettem, de nem értettem miért kapok annyi whirlwindet. 24 yardról lehetetlen időben kifutni. Hát nem olyan ez is mint Prince, hogy meleenek minősülök? Baszná meg :D Majd futhatok ki előre. Le viszont nem húztam, az inner demonokat kezeltem.

Lurkeren volt nagy örő é bódottá, dobta a fasza trinketet, omg spricc kurvajó!!! 2 percenként innervate ftw :)

-- * --

R-tard bemutató:

---


És egy kis TPS SSC colossusokon.

Taunt nem volt benne, WF/lotp se. Az egyiket a palatankról húztam le 0 rageből indulva :) A számokat a Sustained TPS addon szolgáltatja Omenből kiindulva.

Nincsenek megjegyzések: