2008-06-23

Ma esti T6

Egész jó T6os raid sikerült ma este, egyelőre csak farmolgatás.

Najentust kivételesen én tankoltam, 14K rdps, 4:45, rekordidő.
Supremus: volt melee aki nem halt meg :) A top mage 1780 DPSt tolt. OMG. 7 perccel ez is speed kill volt saját magunkhoz képest. Tank lootot még mindig nem dobott a mocsadék. A Brutalizerre hajtok, de még nem láttuk :(
Akama: öhhm lol
Winterchill: ilyet még nem láttam, egy D&D se került a melee lába alá. 3:38, 17.3K RDPS. Protban 1030 DPSt toltam rendes consumablek nélkül (nem volt idő se feltenni pl wellfed strengthet), meg túléltem egy iceboltot úgyhogy büszke vagyok rá. Simán csak egy enha shammy volt, de az nagyon kellett :) Végre esett a DPS vállas, pedig nem a priesttel voltam bent. Úgyhogy ezt bezsákoltam.
Anetheronon nem volt ilyen jó DPSem, de kurvanagy flash volt ez a kill: 28%nál elhalt a maintank, onnantól tank nélkül ment végig a dolog, NPCk tankoltak, aztán pár playert gankolt le, igen izgalmas volt, de nagy nehezen elfeküdt. Nagyon durva röhögés volt :) Másnak nem kellett, így szép kinézete és az armor miatt elvittem az Unbreakable Willt, fasza kis EH kard!

Ennyi volt mára, legyetek imbák!

2 megjegyzés:

majomka írta...

tegnap esett 3x a Brutalizer, megereztem ugyhogy altmajommal bementem 3as szamu tanknak és szépen el is vittem :)

bar humankent az MH kard nekem jobb lenne szerintem, azert orultem mint majom a farkanak höhö.

amugy nem ertek egyet veled, ahogy a legtobb top guild tankkal sem, hogy az elsodleges cel a TPS maxon tartasa, a nem enrage time-os fightok kivetelevel lexarom a threatet, nezzek az oment en pedig nonstop shieldblock/demoshout/thundeclap-el minimalizalom a bekapott sebzest, igy nyugisan (dpsnek orjitoen lassan), de biztonsagosan mehet le az adott boss. mas kerdes pl. lord kazzak, vagy brutallus, de altalaban en az avoidance-stamina cuccra szavazok, kicsi a hit/expertise-om? mit erdekel, max utok par miss-t, mobokon korrigalom taunttal, amugy meg figyeljen a dps az aggrora, mert engem nem erdekel :)

Zka írta...

Szerintem túlbecsülöd az aggró gear által okozott plusz sebződést. Nyilván az elsődleges az, hogy kiválasszam azt a geart, amivel a boss biztonságosan túlélhető. Azonfelül viszont maximálisan aggróra próbálok öltözni.

Jelenleg trashen a legtöbb helyen olyan setet használok amiben van raidbuffed 15 dodge, 16 parrym, hát az ugye kurvára semmi. Van viszont 6% hit és expertise, valamint 762 blockvalue. Ebben a cuccban keményebben ütő trashen 1200-1500 közt ingadozik a TPS, lájtos szaron 900-1200. Fullosan lehet nyúkolni még az adott elemre érzékeny underbog colossusokat is SSCben, hogy csak 1 példát mondjak.

Bossra általában egy balanszosabb szetet veszek fel, 17K feletti armor, 17K közeli unbuffed HP, 22-24 dodge, 18 parry. Mindemellett 9% hit, 7% dodge és parry reduction, azaz marad durván 7% parry, a többi támadásom bemegy.
Van olyan setem is amiben 13% parry reduction van, ott is 20% körüli dodgem van és rendes HP/armor.

Avoid setben 34% dodge, 19% parry, 12% miss, szerintem nagyon durva, ez pl Morogrimre, FLK sámán addra, Halazzi offtankolásra kurvajó.

A demo/TC/SB meg dinamikusan alakítható, hogy mikor van rá szükség meg mikor nem, crusholós bossokon általában mind3at fenntartom, mert különben meg tudnak szívatni rendesen. De pl Sumremuson nem blockolok, 6K ütésekből 350-400at leszedni jó, de nem eléggé, viszont a TPS meg kell. Demo/TC fent van, mert nagyon kemény tud lenni, főleg ha csuklik az agya (vagy az offtank késik) és rámhúz egy-egy hatefult az offtank helyett.