2008-12-03

450 engi

"Meguntam" hogy folyton van nálam közel 11K arany, leredukáltam nagyon drasztikusan, durván 3500-ra, meg majd még jön vissza ~1K licitről a scopeokból :) Eegen, felhúztam az engit és legyártottam az epic tankfejest meg a puskát. +1800 maxhp, +500 armor, meg némi expertise/hit és AP. Szóval kb 6K arany volt a móka, remélem megérte és nem jön majd szembe a sarkon egy jobb sapka 1 és puska hónapon belül.
A wowhead amúgy leszophat, ami az engi recepteknél van felsorolva az csak távoli mása a valóságnak, egy csomó recept 10zel magasabb szinten tanulható és 5-10 szinttel kevesebb ideig fejleszti a skillt.
Ha előre megnézem hogy 440-nél tanulható a sisak és nem 430-nál, akkor még vártam volna... De így meg "ha lúd legyen kövér" alapon akkor kimaxoltam a skillt és 2 epicet is legyártottam.
Iszonyat árak vannak, 1 stack cobalt bar: 80-110g, 1 stack saronite 90-120g. A scope gyártáshoz szükséges kék gem 60-70 (kettő kell 1 skill levelhez). Iszonytató mennyiségű cobalt kell, legalább 20 stacket vettem, saroniteból is hasonló mennyiséget.
Maga az epic sisak kb 700g anyagköltségből jött ki, a puska a hülye eternalok miatt sokkal drágább volt.
Alapvetően mindegy mert úgysincs más amire elbaszhattam volna a pénzt :D
Most trade csatira fel kéne másznom és pénzért craftolni a puskákat meg scopeokat de rühellek kereskedni.

Nincsenek megjegyzések: