2008-12-23

Naxx 25 clear!

Tegnap DPSként jutottam le raidre, Thaddius 25-öst akartuk végre kinyírni egy 5 healeres 2 tankos setuppal. Az első try utolsó másodperce után DCztem egy frankót és ma reggelig nem volt netem... Pedig érdekelt volna mennyi DPSt tolok ki ha nem hal ki megint 2-3 ember az elején és elnyomjuk a herot is. Így 5K DPS jött ki, van még rajtam pár BCs cucc, ilvl200 alatti kék, meg 1 tank gyűrű, szar gemelés meg ami kell. Van potenciál a warriorban ezen a csatán, az biztos.

Itt amúgy WWSsel illusztálva látható mekkora eltérés van a pár halottas meg a halott nélküli próbák közt:
meghalós >> 65K RDPS, enrage
nemmeghalós >> 99K RDPS, messze enrage time előtti kill

Toltam volna 6K DPSt, de persze pont most kellett behalnia a netemnek, hogy száradna rá a fasz :) A többiek továbbmentek és Sapphironon némi szenvedéssel túljutva 1 shotolták KelThuzadot :D Állítólag sokat számít hogy több healernek van módja reagálni a frost blastokra és ha mégis meghal pár DPS benne akkor sincs nagy változás az RDPSben. A 4 addból kettőt egy DK fogott meg DPS gearben :O

Ma reggel meg kiesett végre a torta recept nekem, így már "csak" 2 hónapnyi LK recept farmolás választ el a Chef titlétől, minden más kész!

Nincsenek megjegyzések: