2008-12-19

Lagrathor

Na bazz nem tudom mit csinált a Blizzard, szerintem ugyanaz a probléma gyökere ami 3.0.2 után RoSon meg Teronon volt, le volt nekik ticketelve szerintem 5000x (ebből egy az én ticketem volt), kinyomozhatták volna... A lényeg az hogy a 25 fős raidek legtöbb bossa úgy lagol mint az állat, nem lehet értelmesen játszani. Tegnap volt egy negyedórás Heigan firstkill 7 túlélővel. Részben a lag miatt, részben meg ugye első látásra a legtöbb ember itt megdöglik. 1 fadruid meg egy SP healelt/decurselt az első tánctól kezdve kb. Nem, nem táncban haltam el, hanem a tánc utáni bossfelvételnél volt egy kis malőr :)
Aztán egy 25 perces Loatheb firstkill, hasonló számú túlélővel, egyértelműen a lag miatt. Elég nehéz 6 seces laggal betalálni a 3 seces ablakba ahol healelni lehet ugye.
Patchwerkre is visszamentünk, raid elején nagyon lagolt, a végén már csak kicsit, véletlenül nem halt meg 1 tank se a lag ellenére, oszt lement az is szenvedősen.

Röviden tömören elmennek a picsába.

Lagan:

Lagatheb:

1 megjegyzés:

Bene írta...

Ragnaros több mint 3 hete használhatatlan 25 fős raidekre. Ha szerencséd van akkor kifogsz egy jó napot a héten és mondjuk Sartharion meg Malygos nem laggol. De Naxx permanensen.