2008-12-24

A Kill :D

Malygos kivételével mindent öltem már, ciki volt hogy Oculus kimaradt az életemből eddig. Meg kíváncsi is voltam, miért utálnak odamenni az emberek. Egy kalandvágyó csapattal kipucoltuk, hát szerintem megér egy killshotot :D

A csata természetesen egyszerű, a következő problémák viszont elég sok hibalehetőséget adnak:
- aguf nem mutatja a combo pontokat se az addokon se a targeteken, ez pindurit nehezít dolgokat. Gondolom egyéb unitframekkel is van ilyen probléma.
- az én egyébként friss gridemen azonos típusú sárkányokat nem lehet megkülönböztetni, mindből csak 1et tudok targetelni, így healer szerepkört azt felejthetem is...
- a vehicle bar alapban a kép közepén van bartender4 esetén, egyszer volt hogy sikerült véletlen kiszállni a sárkányból a csata felénél... Aztán rájöttem hogy azt a szart arrébb tudom rakni.
- gondolom nem mindenki tudja azonnal hotkeyekről kezelni a sárkányt, nálam jól elérhető gombokon vannak a képességek és LK óta megszoktam már a vehicle kezelést, azonnal beletanulok, de talán mások nem.
- a sárkányok tök egyformák, főleg messzebbről, igen nehéz lehet koordinálni a csapatot, főleg térben.
- a healer sárkány működési elve szerintem elég retardált.

1 tank 2 dps 2 healer süsüvel csináltuk, sokak szerint a 2 tanksüsü 1 dps jobb választás, hát nemtom, majd legközelebb.

Tipp: vegyetek le minden durabilitys cuccot amíg tanuljátok a csatát :)
Tank tipp: az addokat lődd, egyrészt hogy a csapatot kevésbé bántsák, másrészt hogy gyorsan elfogyjanak, harmadrészt a tanksugár ugrásonként növekvő sebzése miatt így jó eséllyel pont a boss fogja kapni a legnagyobb, akár 70Ks ütéseket.

Szerintem atom jó insta, viszont hogy ide PUGgal nem jövök az tuti 1000%, nem mintha máshová mennék ismeretlenekkel :D

Nincsenek megjegyzések: