2008-12-26

DPS élmények

Az utóbbi napokban csaknem minden hc instán végigmentem fury specen és zúztam a mobok arcát. Ami nagyon meglep, hogy a TG fury messze az elvárásaim felett teljesített még olyan csapatokban is ahol a legnagyobb support kb a tappancs buff volt.

A legkellemesebb a melee orientált csapat shammy healerrel (wf+str totem) és a frost DK által tankolt group volt (WF és str totem megfelelőjét adja). Ezekben a csapatokban 2200-2400 overall DPSt toltam ki, a supportmentes(ebb)ekben 2000-2200 sikerült. Violet Hold az egyetlen insta amit kicsit se éreztem warriornak kedvezőnek, mindenhol máshol elég jókat lehetett bunyózni legalább a pullok háromnegyedében. VHban ugye szar 1es pullok vannak, az addokkal nem lehet számolni, 1 pillanat alatt halnak, ha egyáltalán sikerül olyankor előjönniük amikor a WW nincs cdn. A squad packok eldobálnak meg blinkelnek, nem lehet rendesen aoezni őket általában.

A TG dps elég burstös, randomfüggő. Ha nincs szerencséje az embernek és missek és csak offhand hitek mennek be akkor iszonyú alacsony damage is kijöhet, kis szerencsével ugyanabban a helyzetben viszont repkednek a 4-6K critek.

A legnagyobb trükk a helyes rage kezelés elsajátítása. Tudatosulnia kell, hogy két rohadt lassú, nagyokat ütő fegyver hozza a raget, ezért a rage vagy nagyon kevés vagy nagyon sok, köztes állapot ritkán fordul elő. A HS, cleave használata szituációs, leginkább a két instant CDre nyomására kell koncentrálni. WW > BT, mert WW nagyobbat üt, főleg ha több mobos pull van, ami az esetek 90%-ára igaz. A BT által kiváltott slam procokra figyelni igazán érdemes, bár overallban 4-6%-át teszi ki a slam az összsebzésnek, még a 2 darabos T7 bónusz mellett is. (+10% slam damage) Utánaszámoltam több insta alapján, a slam procok 80%-át tudtam kihasználni, a 20% nagyrészt azon veszett el, hogy a proc egy csata legvégén állt elő, nem volt mibe ütni ugye. Nyilván voltak procok amiket hibás játék vagy rage hiány miatt nem tudtam értékesíteni.

A T7 bónusz tehát nagyon gyökér, bár a következő patch után gyakrabban tudunk majd slamet használni, így meg fog nőni az értéke, de továbbra se nagyon lesz 1%-nál több.

A hotkey kiosztásomon is csiszoltam némileg, az alábbi dolgokat buheráltam meg:
- recklessnessnek nagyon kell hotkey, klikkelgetni szar meg béna. Egybemakróztam a shieldwallal:
#show Shield Wall
/cast [stance:2] Shield Wall;Recklessness
A reck CDjét meg látom másik ikonon.

- a másik amivel gondom volt, az a sunder hiánya. No 5fősben nem hiszem hogy értelme volna sundert rakni a gyorsan haló trashre vagy akár bossokra is, meg ragem sincs rá. Sokkal inkább arról van szó, hogy a hotkey leosztásom prot orientált, ezért alapban nincs kint a slam, mert értelmetlen. Ha furyra specelek, a devastate helyére szoktam kitenni, ami stance független, így viszont nincs a stancebáron. Ezért nincs sunderem semmilyen stanceben, illetve eddig nem volt. Csináltam egy makrót, ami berzerkerben slam, defben sunder és ennyi a történet. Volt ugyanis szükség rá, hogy elhalt tank után felvegyek valamit és hülyén éreztem magam amiért az aggrótartás csak rev/SS/HS útján állt elő, sunderelni nem bírtam :D Konkrétan a raptor bosst vettem fel Draktharon keepben, volt értelme határozottan.

A megfelelő specelés esetén (intensify rage 3/3) 2 perces death wish és 3 perc 20 seces recklessness érhető el. A DWt úgy hasznos nyomni, hogy bosson mindig kéznél legyen, lehetőleg heroism alatt nyomva el - illetve trashen minél nagyobb pakkokra tartogatom. Merész kombináció volt, de bejött a reck+DW aoe trashen való alkalmazása: pull elején reck, autoattack hogy legyen rage, majd DW, cleave+WW, cleave: ez egy rohadt nagy halom crit lesz és még csak fel se kell utána mosni a padlóról, az LK tankaggró elbírta eddig, néha 1-1 mob lefordul, de az amúgy is megtörténik néha és full plateben 20K+ hp mellett nem olyan gázos.

A reck+dw aoe pullokon szokott 3500-4000 DPS is kijönni a csövön, igazán fun!

Hosszabb bossokon, mint pl az insanityt nyomó Old Kingdom főbosson simán elfér 2 DW is, de esetleg 2 reck is. Érdemes a cooldownokon rajta tartani a szemet.

A két napos hentelésből túl sok upgrade nem esett, UKból a hites leg és repuból a csimma. Az expertise ringre még hajtok, de nincs hozzá szerencsém.

Ami még fontos, az a name platek használata. Személy szerint amint egy mob a halálán van, gyakran átváltok a következőre, hogy ne a levegőbe csápoljak és a killing blow talán így is meglesz egy WW vagy cleave segítségével. A nameplatek tehát abban segítenek, hogy a DPS folyamatos legyen és ne szakadjon meg attól, hogy a target megszűnt élni.

Nincsenek megjegyzések: