2012-02-13

Ding 85!

Hát az utolsó szint elég fájdalmas volt. 84-re léptem Uldumban pont az 1000 gnómot tűzgolyóval széttaposó quest előtt. Gondoltam azért azt is megcsinálom, volt benne valami 325-ös kék reward, ami jól jöhetett volna. Na akármerre mentem, kaptam az üzenetet, hogy menjek vissza a mittudomén hova, vagy a golyó megszűnik. És persze akárhova mentem, meg is szűnt. Csodás. Akkor ezt hagytam is a picsába.

Átmentem TWHba, természetesen itt is szívtam rendesen: a csápos (Maw of Madness?) questsor bebugzott: amikor az a rész jött, hogy Thrallal a Maelstorm bejárata felett bunyózunk Deathwinggel. A helyszín betöltésekor azon nyomban DC, visszalogolva pedig Thrall sehol. Deathwing végtelenítve köpködött, kijárat nincs. Unstuck visszarakott Orgrimmarba. Kurvajó. Na ezt 2x játszottam el, harmadszorra kikapcsoltam minden addont és akkor nem DCzett. Ezután jött az a rész, hogy a csápokat kell szétkapni és kiszabadítani belőle a druidákat. De a csápok barátságosak voltak! Na ezt egy sima abandon/accept megoldotta, de azért bazmeg. Régen ezzel se volt gond...

Aztán persze szívtam mindennel amivel az előző mittudomén 3 végigjátszáskor is. Crushblownál otthagytam a korkronokat, aztán meg rossz helyen kerestem őket és még sorolhatnám, mit össze szerencsétlenkedtem.

Na végülis bukdácsolva meglett a 85, gyorsan elmentem felmarkolni a 3 db honored repum után járó 333as rewardokat, amik jól jöttek. 378-as BOE epic cipő (500g!) és 346-os kék leg AHból, 378-as relic a justice vendortól (szintezés alatt összegyűlt majdnem 1000 JP), és voilá, máris 330as ilvl! Mehetek heroicokba. Ez éjfélkor történt, így az első HC healelés élménye hétfő estére marad. Értelemszerűen a T11-es 5fősöket ma már csak friss 85ösök és idióták járják, mások számára nincs különösebb értelme idejönni. Nekem viszont nyilván el kell töltenem némi időt majd ebben a sávban. Röviden, tömören: borítékolható az átlagosnál jóval szerényebb képességű játékosok áradata, lesz miről írni :P

Volt még egyébként pár érdekes runom a szintezés alatt. A csúcs azért az a Tides run volt, ahol egymás után 2 tankot használtunk el. Az elsőnek 40k hpja volt vaságyastul, úgy-ahogy ki tudta healelni a priestünk, de azért az első bosson nem állt ki a geyserből, mert minek. Onnantól én tankoltam. Aztán a második bosson is meghalt, azt is én tankoltam. Itt le is lépett, jött helyette egy 30K (!!!!!!!!) HPs tank - összehasonlításképp: a healernek volt 88K, nekem cicában 60K. Persze az is összecsuklott minden egyes trashpullon (pont a giblines részen tudott bejönni), azokat is én tankoltam. Azt hiszem őt rúgtuk, nem ment magától. Na végül csak jött valami tankszerű tank és azzal végigmentünk. A 30K hps csávóval elbeszélgettem egyébként, hogy szerintem kicsit gearelődnie kéne, mielőtt tankolni megy egy instába, mire ő azzal válaszolt, hogy pont leszarja, csak megnyomja a gombot és lőn insta. Az ilyen hülyék miatt lett szitokszó a casual.

Ja, 4 nap 13 óra lett a végeredmény, ez nem túl jó szerintem. Bár 0 heirloom volt, azzal 4 nap alatt lett volna. Ha meg nem egyedül LFDzek hanem valami kompetens csapattal, akkor 3 nap alatt.

Nincsenek megjegyzések: