2012-02-08

Druid 82

Vashj kivégezve, 82 és 3/4 körül. Nagyon jó volt! Így másodikra összesen ha 5 percet szoptam eltévedés jellegű dologgal. Innen Deepholm és amint 84-re dingelek, TWH. Valószínűleg jobban járnék, ha 83-nál egyből váltanék Uldumra, de azt elsőre nagyon rühelltem - inkább még alszok rá egyet.

Voltam resto szerepkörben ToT és BRC runon, nagyon profi és normális DK tank volt, plusz hasonló kaliberű melee shammy. Meg egy prot dps pala, 2500 dps overall :D BRC runon pedig újabb pofátlansági rekord: mage bejön, sebzése konkrétan NULLA, de azért az első boss első kifutós speciáljába belehal.
Reselem, nem fogadja el. Megyünk tovább, pár perc múlva már votekickelném, de combat van, lootroll van, hóóó aztán meg még timer is van rajta nekije! Pedig már 5-10 perce az AFK flaget is megkapta. Kurva anyját!
Na Beauty is lemegy, 3-4 perc van hátra, megszólal a csávó:
- Kaphatok egy rest?
Erre mindenki kb egyszerre:
- Nem, de majd egy kicket azt kapsz!
És suttty!

Az egyébként egy dolog, hogy a votekick megszorítások az idiótákat védik, de hogy offline vagy afk embereket miért nem lehet bárhol bármikor mindentől függetlenül kibaszni az felfoghatatlan rejtély számomra. Azt még meg tudom érteni, hogy a szánalmas balfaszoknak is akarnak valami védelmet adni, hiszen annak se büdösebb a pénze, no de annak aki annyit nem tesz meg, hogy részt vegyen a játékban, mi a fasznak bármilyen védelem?
Ha rajtam múlna, a votekicken annyi megszorítás lenne, hogy legalább 3 trashpullnak le kell mennie vagy 3 percnek eltelni (amelyik előbb történik meg). Addig mindenki védett lenne, utána csak bossharc és lootroll alatt, viszont a roll nem tartana tovább 15 secnél.

A heal érdekes volt végre. LK instákban 800-1200 effektív HPSem volt, itt 4000 felett - pedig a healek olyan nagyot nem nőttek, itt már bizony egy 15-20K crit heal simán elfér a tank HPjában. Már olyat is kénytelen voltam csinálni, hogy hagytam kisülni a lifebloomot, eddig ilyen rendkívül összetett trükkök nem voltak szükségesek ;) Van mit healelni, kérdés ez meddig marad így. Manával nagyon rendben voltam végig, de ez sokat nem jelent, 82esként még pappal se volt nagy balhé, 83tól kezdett érződni a manaköltség felskálázás. Mindemellett szerintem a DK profi volt, a fizikai sebzések kb nem látszottak meg rajta, csak a magic. Úgyhogy most szorgalmasan gyűjtöm a spiritet ahogy tudom - nagy mákom volt a lootokkal, a 2 run alatt +40 itemlevelt szedtem össze resto setben.

Nincsenek megjegyzések: