2012-02-29

Dragonsoul pipa

Tegnap este toltam 2 Twilight randomot: egyik End Time lett, a másik Well. Mindkét helyről esett az upgrade, ami kellett a full 378+ gearhez. Lett healer fejesem meg trinketem is, hurrá. Szinte az utolsó goldjaimból gemeltem fel a fejest, aztán mentem egy LFR-t is, hogy leüssem a még nem ölt 3 bosst (Ultra, Warmaster, Spine).

Semmit nem tudtam ezekről, annyi rémlett, hogy valamelyiknél van valami healer buff, meg Spine forog, Warmaster meg hajózik. Na gyorsan átfutottam Ultraxiont a Dungeon Journalban, amíg vártam. Csak a halálfejes meg a healeres részeket néztem meg, nem sok volt. Őszintén szólva nem igazán értettem, hogy ez a twilight realmes móka mit takar, meg hogy kell kivédeni a sebzését. Biztos ez is kiderült a Journalból, de annyi időm nem volt rá. Arra se jöttem rá, hogy a heal bónuszokat hogy lehet felvenni. A szövegből úgy rémlett, hogy majd a combat elején leraknak az NPCk kristályokat és azt kell felkapkodni. Na ilyen nem történt, vagy csak nem láttam, utólag azt gondolom, hogy talán beszélni kellett volna velük a buffért, vagy a buffot adó kristályért. Majd megnézem máskor.
Kaptunk egy nagy gombot a képernyő közepére, amit lehetett nyomkodni és csinált valamit (Heroic Will?). Ezt jó érzékkel benyomtam amikor a DBM visszaszámolt és voilá, nem sebződtem. Kiraktam a bosst focusba és onnantól csak akkor nyomtam ezt meg, amikor az 5s kasztja a végére ért a visszaszámláláskor. Így csak nagyon rövid időre estem ki a healből. Persze, mivel nem vettem fel semmi heal bonuszt, fele annyit healeltem, mint az első helyezett.
Egyszer csak meghalt, loot.

A hajós bossról nem rémlik, mit írt a journal, kb semmi halálfejes nem rémlik, healereknek szóló rész sem. Odamentem, követtem a birkákat bele a tócsákba, de a void zónákból kirohantam, aztán egyszercsak meghalt ez is. Esett fejes token, persze, hogy elvittem, amikor pénzem sincs beüzemelni, bazmeg :)

Spine: azt írta a Journal, hogy ne robbanjon ránk az Amalgamation vagy mi a pöcs, meg amikor pörög a levegőben, akkor rögzítsük magunkat le. Na, végig azt vártam, hogy mikor pörög ez a szar, de egyszer se tűnt fel, hogy pörgött volna, meg leláncolni se tudtam volna magam semmivel. Ez most tényleg ennyire ki van herélve LFRen? Sebződés nem volt, néha a tank nagyokat kapott, de 12K hpssel messze első voltam annyi teljesítménnyel, hogy görgött a tankon 2 hot és ha volt bármi raid dmg akkor swiftmendeltem efflorescence miatt. Max manán fejeztem be. Hihetetlen kihívás volt.

Ezzel LFR DS kész, Madness megvolt első LFRen, az első 4 meg a másodikon. Rendkívüli módon lebutított, abszolút semmi szellemi- és játékteljesítményt nem igénylő content, aki meg tudja magát öletni itt healerrel (vagy akár dpssel) bármelyik bosson - különösen ha még journalt is olvasott előtte, annak őszintén gratulálok. Biztos vagyok benne, hogy ha lemennék normál DSbe, a bossok képességeinek feléről azt se tudnám mi az és mit csináljak vele, annyira le van butítva az LFR. Állhatna itt most egy hosszú elmélkedés, hogy ez mégis hova vezet és minek kellett, de inkább nem teszem.

Nincsenek megjegyzések: