2012-02-07

Druid 81

Stílszerűen az utolsó LK insta, ahol voltam, Oculus volt :) Szerencsére az első boss után meglett a 80, le is léptem. Pedig ha a csapat képben lett volna, istenbizony végigcsináltam volna velük annak ellenére, hogy matematikailag nem érdemes LK instát tolni 80+ szinten. De az egyik gyerek a kezdettől afkolt a bejáratnál, a tank meg nem tudta mit csináljon a drakekkel, borítékolható volt a szenvedés.

Gyorsan elmentem dummyhoz, megnéztem mennyit tickel a Rake és hogy sebez a Shred. Utána traineltem a masteryt és megismételtem a próbát. A Shred sebzése nem változott, a Rake természetesen nagyon is. De utóbbinál nem is ez volt a kérdés, hanem hogy a teljes időtartama alatt többet sebez-e mint a Shred és a válasz igen. Így a tegnap feltett 3 kérdésre a válasz sorrendben: NEM, NEM (csak a felrakáskor critelve adhat +1 CPt), IGEN.

Ütöttem is a dummyt egy ideig, az eloszlás valami ilyesmi volt, hogy 39% Rip, 29% Shred, 15% autoattack, 10% Rake, a maradék az egyéb szirszar mint Mangle és a Fury Swipes. Nincs most előttem a screenshot róla, de a számok kb ezek voltak, az erősorrend pedig biztosan ez volt. Az autoattack viszonylag magas, próbáltam fenntartani a Savage Roart (+80% autoattack damage), de szerintem 70% körüli uptimet értem csak el. Mindenesetre nem jelentéktelen. Nem lesz egyszerű kitalálni, hogy mikor mennyi CP-ért érdemes feltenni. Hosszú bossfighton szinte biztosan érdemes 5 CPért frissítgetni, de trashen a válasz nem ilyen egyértelmű. Ami biztosan látszik, hogy a sebzés kb 50%-a mastery által növelhető (a bleedeket növeli a mastery) és persze hogy az 5 CP Rip fenntartása központi fontosságú, a Raket pedig igenis használni kell. Lehet, hogy magas itemlevel mellett a skálázódás elcsúszik abba az irányba, hogy pl a Rake kiesik, de ezt most innen nem tudom megmondani.


Cataclysm

Nem tudom meg fogom-e bánni, de Vashjt választottam szintezésre. Vagy csak nagyon kevesen szinteznek, vagy nagyon nem népszerű ez a hely, de 2 óra játék alatt egyetlen embert láttam itt rajtam kívül. Druidként az Aquatic Form minor glyph úgy néz ki, együttműködik a Sea Legs buffal amit az első Vashj quest után kapsz. Úgy éreztem, hogy sokkal gyorsabban úszok fóka formában, mint a kapott tengericsikó mounttal, ráadásul a fóka instant cast és csatában is használható. Olyan szinten kurvagyorsan úszik így a karakter, hogy egyáltalán nem kell aggódnom, ha bármit behúzok közlekedés közben, másodpercek alatt lehagyom. Ha véletlen több mobot húzok be, mint kéne, csak megfókulok és elúszok, ennyi. Hihetetlenül durva :) Lehet, hogy csinálok majd róla egy videót, parádés.

Heirloomok nélkül, szar instázott gearben sajnos nem triviálisak annyira a mobok, mint amikor T10-es karakterekkel jöttem ide arcot görgetni. 2 mob behúzása az halál, az egyiket rootolni kell és arrébúszni a másikkal, máshogy nem megy. 3 mob pedig nyilvánvalóan fókaformáért kiált. Annyira viszont nem nehéz a questelés közbeni mobok legyűrése, hogy élvezetesnek és gondolkodásra serkentőnek nevezzem, sajnos.

Megléptem az első Cata szintet is, 81es lettem. Ez idő alatt nem voltak képesek questben fegyvert adni, hát hihetetlen. Borean Tundrán az első 10 questen belül kaptam egy használható staffot... Itt csak spirites staffot tudtak adni, az kurva sok specnek hasznos, a maradék 27 meg szívjon csak. Találtam egy strengthes fistet és azt használom. Hihetetlen, de mivel vagy 2x akkora a sebzése, mint az eddig használt staffnak, simán érdemes. Offhandben meg healer cucc, mert legalább a staminát adja... Komolyan gyerekek, ha most megnézitek az armorymat, sírni fogtok :D Ilyen fegyverekkel instába se merek bemenni bazmeg, mert egyből körberöhögnek. De istenbizony ez a legjobb, amit most találtam.

Azon kívül, hogy párszor alig találtam vissza az épp aktuális barlangba a questadóhoz, meg hogy sokszor nem látni, egy mob térben hol is helyezkedik el, nincs sok gondom Vashjjal. A questek messze itt a legjobbak a játékban. A többi map a nyomába nem ér. Ha túlteszi magát az ember a 3D közlekedésen, akkor kiváló. A rakétasebességű fókaforma pedig sokat segít ebben...

Nincsenek megjegyzések: