2012-02-06

Druid 79

Gundrak normal, 78-79-es karakterek. Ilyen is van. De sajnos kurva ritkán.


A legtöbb arc itt 77-79 között elakadt az 1500 dps környékén, amit már 70-72-n elég simán hozni lehet. Régi "szép" WotLK időkben a heroicokban is tele volt ilyen teljesítményű emberekkel az utca. Örültem is nekik nagyon.

79es lettem tegnap este, amint lesz még kb másfél órám, meglesz a 80 és indulhat a questelés. Northrenden nem sokat questeltem, Borean felét csináltam meg és azon túl csak LFD ment. Annyira nem rossz a dungeon XP még mindig. Bár úgy lvl 75 óta nem merek randomot menni, csak sorbaállok arra a pár instára, amit el tudok viselni. VH nem csak hosszú és unalmas, de 9% XP-t ad csupán. Halls of Stonetől pedig a Brann event miatt láncfűrésszel vagdosom a csuklómat 2009 óta.

Mindeközben azon filózok, hogy a józan ész teszt project kereteibe mi fér bele és mi nem. Pár perc target dummy teszteléssel meg tudnám állapítani a következőket (és kéne is nagyon):
  • Shred-re hat-e a mastery?
  • Rake tickek vajon procolnak +1 combo pontot? Van ugyanis talent arra, hogy a critelő CP generáló képességek adnak +1 CPt :)
  • 1 Rake többet sebez-e teljes futamideje alatt, mint 1 Shred?

Meg kéne egy addon ami kiírja nagy piros betűkkel a kép közepére, hogy YOU ARE AN IDIOT, ha Manglet nyomok olyan célpontra amin már van mangle és legalább 5s-ig még nem esik le, köszönöm :) Sajnos már nem először fordult elő, hogy bossharcon shred helytt manglet spameltem végig.

Idiótákból továbbra is van jó felhozatal. Nagyon átlag feletti DPSsel rendelkező sub rugó, aki pont leszarja a tankot és behúz felesleges pakkokat illetve előrerohan tankolni. Emiatt dráma, tank kilép pull közepén. Én meg ignorera rakom mindkettőt és én is lépek. Aztán a következő runban 500 DPSes 75+ warrior a másik 2 idióta dpssel együtt rossz fele kanyarodik és húznak is - én meg végignézem ahogy meghalnak rangen kívül. Ez a warrior persze egyből keresi a healert, meg hogy reseljem már. Obligát veszekedés arról, hogy ki a retardált :)

Rambo DK tank, aki HoL elején 8 trashmob mellé még behúzza az első bosst is ráadásul lightning buff alatt. Végülis 25%-ig levertük így is, de valahol ott fogyott el a faforma meg az egyéb rámakrózott buffok és aztán már a healing touch spam se tartotta fent :) Ugyanő ugyanebben az instában egybehúzott 2 "pörgőtörpés" pakkot + 1 vagy 2 kichargeolós viking patrolt, mondanom se kell, ez se volt túlzottan healelhető, ahogy a 2 pakk törpéi egyszerre pörögni kezdtek, az összes melee meg a tank is azonnal eltűnt maxról.

Nincsenek megjegyzések: