2012-02-27

Első LFR resto druiddal

Sikerült valahogy elszenvednem magam a 372-es ilvlig, ami az LFR meglátogatásához szükséges. Én nem is tudtam, hogy egyből lehet DS második felével kezdeni, pedig úgy néz ki. Az első bosskillem Deathwing volt (a madness). Erről a csatáról semmit nem tudtam, még most se sokat, viszont jó unalmas volt. Mentem pár twilight heroicot guildtársakkal, így sokkal kényelmesebb volt. Valahogy senki nem ugatott, ha önhibájából meghalt. Persze, hogy megint volt puggal ilyen élményem az előző bejegyzés óta... Eszembejut az a vicc, hogy "minél több emberrel találkozok, annál jobban szeretem a kutyámat". És ez kurvára így van. Pedig nincs is kutyám.

Nem értem, hogy vannak most tömegével ilyen öngyilkos anyázók, eddig ilyenekkel nem találkoztam. A disc priesttel százával mentem instákat és talán egyszer basztak le szar healért, konkrétan egy csávó aki Oculus főbossán megölette magát a buborékokkal, érted, sírva röhögtem. Most más battlegroupban vagyok, ez lehet az egyik ok, a másik pedig az, hogy a resto druid talán a legrosszabb opció a hülyeség healelésére. Úgy értem, hogy ha valaki a saját hülyesége miatt meghal, az általában egy burst sebződés formájában jelentkezik. A burstök kezelésére, sőt, egyszerre több burst kezelésére a disc priest hihetetlenül jó. Bubi, penance, pain supp, PWB - ezek egyszerűen csodálatosak ilyenkor. A resto druid meg reménykedhet, hogy volt hot mindenkin aki haldokolni kezd, critel a swiftmend, jó helyre rakjuk a nature's swiftness instant healjét, aztán pedig nem fogy el a mana a regrowth spamben.
Ott van még a skill kérdése, nyilván disc priesttel 2-3 év gyakorlattal több skillem van, mint resto druiddal, de ENNYIRE nincs nagy eltérés, abban biztos vagyok. A problémát tehát inkább a másik két okban keresném: a BG és maga a kaszt. Nem akarok panaszkodni a resto druidra, szerintem teljesen jó és nem gond, hogy van még ennyi eltérés a healerek között a játékban. Bár egy célpontra és/vagy területre rakható preventív CD igencsak hiányzik belőle.

-- * --

Mentem még DS első 4 bosst is LFRen, most 5/8 killen állok, a második feléből az első 3 boss hiányzik. Lassan át kéne néznem a taktikákat, mert kedd este talán mennék guildes DSre és igazából lófaszt nem tudok az egész instáról. LFRen healerként elég annyit megtenni, hogy kiwasdolsz a tűzből és healeled aki sérült, aztán lootolsz. Ehhez legalább 3 agysejt kell.

Gearem elég jól áll, egy trinket és a fejes kivételével mindenhol 378+. Övem sajnos spiritmentes, de így is 3000 feletti a spirit, szerintem elég lesz. A nagy érvágás a fejes, ami egyrészt 308as item, másrészt nincs benne meta slot, ami komoly hiányosság. Nincs szívem elbaszni 2200 JPt egy kék fejesre csak a meta miatt. Úgy látom End Time főbossában van egy leather fejes, bár spirit nincs rajta, annyi baj legyen. A trinket upgrade meg Well főbossból esne. Ezeket akkor most felírtam a kívánságlistára, ma este megnézzük. Az enchantjaim kicsit még olcsójánosok, főleg a chestre rakott 15 spirit ami szánalmas, de a 15 statos is mocsok drága AHban (mindig 300g volt amikor néztem), guildtárssal csináltatni meg még lusta voltam :)

Inscriptiont felhúztam 500-ra, került vagy 2500 goldba, tűrhető. Alchemy megakadt 200 körül, a 200-300 közötti szintekhez szükséges gazok úgy néz ki igazi hiánycikkek. Sokszor nincs belőlük kínálat, ha pedig van akkor 8-20g DARABJA nekik, nem fizetek ki annyit. Inscriptionnál ez nem volt akkora baj mert bármelyiket millelhetem, alchemynél viszont egyszerre csak 2-4 gaz van, amivel fejleszteni lehet. Ha pedig történetesen pont az a fajta nincs, vagy túlárazott, akkor szopás. Szerencsére egy hét alatt valahogy elszenvedtem 280-ig az alchemyt, ami azt jelenti, hogy lassan átállhatok Outlands gazokra, amik simán olcsóbbak, a Northrend/Cata vonal pedig méginkább. Csak az a baj, hogy a pénzem már 1K gold alatt van, hiszen eleve nem volt semmim induláskor, a szintezéssel keresett ~8K pedig már nagyrészt elment: BOE cuccok, enchantok, gemek, inscription húzás elég drága móka volt összességében. Pedig a cica gearemet teljesen gemeletlenül hagytam, nincs is arcom felvenni, csak soloban. A szerver glyph piaca teljesen idióta. A tételek kb 75%-a 10-30g között van, a többi 200-300g. Logika az nincs benne (vagy csak nem értem). Persze utóbbiakat a kutya se veszi hetek óta. Tegnap ezért 100g-ért tettem be az ilyen túlárazott szarokat, hátha így majd elmegy. Ha más nem, akkor a piacot uraló tőkés kivásárolja az alulárazott konkurenciát és akkor jól jártam. De persze biztos inkább csak alámajánlanak és megint nem adok el semmit :P

Nincsenek megjegyzések: