2012-02-14

Igen, tényleg olyan

Igazán megérte felszintezni, a standard Cata heroicok valóban egy idiótafesztiválra hasonlítanak. Nem kicsit, nagyon. Resto druid szemszögből dióhéjban a tegnapi szenvedések:

1) Deadmines, guildes tankkal (köszi Fly). Szerencsére mindenki minden szarban végig benne állt, meg még én is elfelejtettem a marios részen hogy kell közlekedni, de ahhoz képest sima volt :)

2) Grim Batol! Hurrá! Szarul gearelt tank, aki akkor is húz ha 10% manán vagyok. Márpedig vagyok, mert bele is healspam kell, de a warrioron kívül a lock is beáll a mobok közé extrát sebződni. Még ha hellfirezne volna, de nem: rain of firet nyom melee rangeből. Mert azt messziről nem lehet, vagy nem tudom :) Első boss előtti packon wipe, mert 10% manával indultam neki, plusz 1 ranged mob végig engem lőtt. A tank szerint "noobs", ez a magyarázat. Véletlen sem az, hogy Ő a noob. Azért kíváncsi lettem volna az összetett gondolatfolyamra, aminek a végén ezt az outputot köpte ki a gép. Feloszlás.

3) BRC, in progress. Ajjajj. Talán 2 dps van az eredeti csapatból, a tank meg én is újak vagyunk. Pár másodperces eltéréssel írjuk be, hogy "let me guess: second boss!" És úgy is van. A tank egyébként vak és clickel, vagy még azt se :) Többször volt, hogy a boss fél percig rajta se volt, hanem a DPSen kellett kihealelni. A 2 meteort dobáló pullokból is csak az egyiket tankolta valamiért, a másikat healeljem clothon, bazeg. Corlán egyébként 2 wipe után jutottunk túl, inkább nem részletezem, mert el lehet képzelni. Szerencsére a tank valamennyire azért tudta a Corla utáni részeken a dolgát és még az emberek is hajlandóak voltak Beauty addjait CCzni. Pontosabban a mage, a másikat én rootoltam. A tank még ilyet nem is látott, "biztosan CCzve van ez?" mondom igen, ott van rajta a növényzet és fogja, ne menj a közelébe mert megharap.

4) Lost City. DK tank nagyon haldoklott a trashpakkokon healing touch spam ide vagy oda, szart izzadtam. Alapvetően addig nem volt gond, amíg a Prophetnél ki nem derült, hogy fingja nincs senkinek mit csináljon az addokkal, de legalább a sunbeamben vagy mi a faszban is benne álltak. 1 wipe, de másodikra valahogy lement. Főbossnál se volt képben a tank, a bosst tankolta pedig akkor már vagy a 3. add jött ki, szerencsére kérésre átállt az addokra. Ez így még viszonylag sima runnak számít.

5) HoO in progress. Egyből tudjuk, ez mit jelent, mint BRCnél :) Ó igen, első boss. Tank, rugó és huntard 1 guildből, én meg egy mage random. Ahogy bemegyek épp ecseteli a rugó, hogy mi a taktika: az I hate that Songot akarják megcsinálni. Keresem a pengét, hogy eret vágjak magamon, de sajnos nem találok. Nem eret, pengét. A taktika az, hogy ha a boss bebubizza magát akkor le kell ugrani és húzni. Hát én már itt sejtem, hogy ez fos lesz, anno release után 1 héttel csináltuk Omnival és előbb kellett leugrani, mert a kígyók felszedéséhez idő kell és 15s időablakban kell ezt végrehajtani a 10 mp-s karhúzással együtt. Első ugrás: kígyók basznak, vagy 2x beleszakítanak, nem tudom végigcsinálni a húzást és már menni kell fel, mert mindenki haldoklik. Wipe, lebasznak, hogy a kurva anyámért nem húztam a kart. Mondom húztam, csak ettek a kígyók és amúgy is ilvl 320 gearben más vágyam sincs, mint LFDn acsizni. Rugó válasza erre: "senki nem kérdezte, mihez van kedved, azt csinálod amit mondunk bazmeg". OK, tehát egy mentálisan és szociálisan visszamaradott turhával állok szemben. Ilyenekkel pedig nem érdemes vitatkozni, úgyhogy kussolok.
Második pull: a huntard ölte a kígyókat ami repopot jelent, a repop meg azt, hogy megharapnak miközben húzom a kart. Plusz a húzás végén már 10% hp alatt voltam, healelni kellett különben wipe. Úgyhogy nem néztem, végigment-e, szerintem egyébként igen, de legalábbis 8nál meg megvolt és akkor még nem healeltem :) A rugó megállapította, hogy ezt is én basztam el és retardáltsági különdíjat kapnék, de egyből 3at is, ha volna ilyen. Erre se mondtam semmit, mert mégis mit lehetett volna :) A bosst innentől levertük valahogy (a mage örült, mint majom a farkának, nem is értette, hogy acsizunk, azt hitte ez a standard taktika), aztán gondoltam majd jól votekickelnek, de nem, csak leléptek. Ők nyilván az acsiért jöttek és nem lett meg, mert hát retardált vagyok. A körülményeket tekintve kifejezetten örülök, hogy nem lett meg az acsijuk. A kankós elefántfaszt a seggükbe se érdemelnék meg, nemhogy acsit.
Gyerekek. LFD. Ide gearelődni jönnek az emberek, nem mások acsijához csicskának.

6) SFK. Ezt szeretem. Első boss előtt jöttem be, alapvetően sima volt 2 kivétellel: az elején a fearelős trash miatt egybehúztuk a fél termet, pedig a sarokban kezdte a tank :) Ez wipe. Utána főbosson a tank összevissza mászkált a bossal, esélyem nem volt a boss közelében maradni hogy ha lőni kezd, időben el tudjak oldalazni. Valahogy azért életbenmaradtam 10%-ig, aztán lement.

Összefoglalva: valóban a szellemi toprongyok és kezdő játékosok elegye alkotja a klasszikus Cata heroicok közönségét. Ez pedig egy kellemetlen közeg. 15-85-ig a normál instákban megszokták, hogy faceroll és chainpull mindenre elég, ezért mindenki minden elkerülhető sebzést beszop és ha emiatt halál vagy wipe van, szinte soha senkiben fel se merül, hogy esetleg máshogy kéne valamit csinálni. Talán segítene, ha írnék egy makrót, hogy "Bocs, de friss 85ös vagyok, szar a gearem, nem bírom manával, ha minden szarban benne álltok és CC nélkül chainpulloltok. Ha valaki meghal, az emiatt lesz és pont leszarom mit gondolsz erről". A kezdők agyára még talán lehet hatni, de a toprongyok esetén minden próbálkozás hasztalan.

A hosszas szenvedés egyébként 0 db spirites dropot eredményezett, megint csak AHból meg JPből tudtam upgradelni. Ez így hosszú lesz és fájdalmas. Apropó AH: tegnap faszán cloth itemeket vettem :) Eddig ugye klotim volt, ahol ez a probléma szóba se jön, valamint plates kasztjaim, ahol str itemeket kell venni és str csak platen van, úgyhogy nem tudok véletlen mailes str cuccot vásárolni. Na gyorsan korrigáltam a cloth darabokat, valamint kivettem egy JP ringet. 332 ilvl, most vagyok a heroic beugró szint felett picivel.

A következő lépés a Hyjal repu lesz és a professionök húzása, valszeg alchemy+inscription. Ez a kettő volt Arathoron a legolcsóbb, remélem itt is az lesz és legalább a vállas reput is megúszom.

Nincsenek megjegyzések: