2012-02-21

Első raid resto druiddal

Tegnap este kicsit ijedten vettem észre, hogy 342es equipped ilvl mellett Twilight HCbe akar rakni a játék. Gyorsan visszaraktam "cataclysm heroic"ra, erre csakazért is bevágott egy T13 heroicba. Jólvan. Nem volt gond egyébként, bár szokás szerint spirites cucc nem esett, csak agis. Lassan a dps gearem jobb lesz, mint a healer. A szó legszorosabb értelmében egyetlen egy heroic instás spirites drop sincs rajtam. Csak boe, VP/JP, repus gear és tegnap óta pár FL raid drop. A DPS gearem talán már most is jobb, csak nincs rajta szinte semmi gem/chant, mert skillhúzás és a resto gear gem/enchantolása eszi meg a tőkémet, viszont újabb pénzem nem lesz amíg nincs skill felhúzva. A spirites plate továbbra is mindenhol százával ömlik, ez most tényleg ilyen elbaszottul magas dropratet kapott, vagy valóban egyszerűen direkt ott esik az ilyen szemét, ahol én instázok/raidelek?

Szóval a Tw hc után beugrottam egy Veszett Hordás FL normalra, ami nekem viszonylag jó kihívást jelentett, mert a gearem eléggé alatta volt a szükséges szintnek. Volt 2 másik healer, így a bossok felénél nem sok jelentősége volt, hogy ott bénázok-e vagy sem. Nem is volt meglepő, hogy a disc priest vitte a prímet, a két resto druid meg ami az absorbok után megmaradt, szépen elfelezte :)

UIm katasztrófa, közben állítgattam a DBMet, de még bőven van mit csinálni rajta. Lifebloom timerem nincs, raidben a focusra bloomozás nem jó ötlet, mert tankcsere esetén a focust is rakosgatni kéne, kinek van erre türelme? :) Erre is kell megoldást találnom, hogy bárkin van LB, arra legyen egy timerem valahol a Grid mellett. Esetleg a Harmony buffot (resto mastery) is kiraknám a Grid mellé, hogy kevésbé felejtsem már el fenntartani. A hotok healjét boostolja elég durván és hát mondani se kell, a healek 60-70%-a hot alapú. Harmony uptimem a WoL szerint 60-90% volt, sajnos főleg akkor volt magasabb, amikor elsősorban tankhealt végeztem, amikor főleg hot alapú aoe heal dominált akkor bizony rendszeresen elfelejtettem ezt frissíteni. A healing touch nem került annyira fókuszba, mint disc priestnél a gheal. Tankhealre így normálban LB/RJ/SM mellé simán elég a nourish, ami majdnem ingyen van.

Hotkeyelni kéne pár dolgot, pl tranquility, stampedig roar, dash, combat res, wrath. Ezek mondjuk annyira nem lényegesek. Nagyobb baj a rendezetlen UI.

Ahhoz képest, hogy nincs metagemem, nem volt a raid elejétől egy új staff miatt heartsongom, alacsony az ilvl, nem nagyon volt mana gondom Ragnaroson sem, a manabarom hasonlóan állt mindig, mint a boss HPja és hát tudjuk, hogy az utolsó 40%-on healerrel nem sok dolog van, csak a labdázás. A többi bosson se volt gond.

FLből lootom lett egy staff és a resto T12 vállas. Ezen megnéztem a 2es setbonust és dobtam egy hátast, lifebloom tickenként 40% eséllyel 1% maxmana regen. A replenishment másodpercenként 0.1% maxmana regent, az ez pedig LB uptime függvényében 0.3-0.4%-ot ad, az azért komoly. Szerintem ezzel meg is szűnnének a managondjaim, rendes (120K+ unbuffed) maxmana elérése után még a spirit stackelést is el lehetne felejteni.
Felejtős, nem 1% maxmanát ad, hanem 1% base manát, félreolvastam. Így gyenge-közepes.

Alchemy 201, innentől goldthorn hegyek kellenének, darabja 15g volt a legolcsóbb tegnap, felejtős.
Inscription 220, ahhoz olcsóbbak voltak a matok, de nem eléggé. De jó, hogy nem nem sürget az idő és pont leszarhatom hogy pár nappal előbb vagy később lesz meg a 400+ skill a vállchanthoz.

Feladatlista tehát:
  1. profession húzás
  2. UI rendberakása: LB és Harmony kijelzése grid mellett, DBM elrendezése, nem CDs képességek elrejtése az UIról, CD képességek prominensebb elhelyezése, grid ne mutassa már a diseaseket (pedig már megkértem, hogy ne mutassa, de csakazértis)
  3. hotkeyek elrendezése
  4. amint a manapool támogatja, aggresszívabb pre-hotolás, WG cdre nyomása extra hot gyanánt a tankra, tree of life használatát nem elfelejteni, mastery buff fenntartását gyakorolni
  5. 2pcT12 beszerzése
  6. venni drágábbik dustot glyph cseréhez, pl Ragnán tuti jól jött volna a WG glyph de nem tudtam betenni :D

És még mindig nem néztem utána, milyen statokat kéne stackelni és milyen talentezés optimális. Egyelőre nem is fogok, a kísérlet folytatódik.


Nincsenek megjegyzések: