2007-11-16

Akil'Zon down

Tegnap este ismét ZA volt. Megpróbáltuk az első bosst időzített quest keretében lenyomni - és sikerült, maradt is 3 perc a timeren. Nagyon fun volt, mindenki fókuszált és volt miért izgulni. A reward valami hunter cipő volt ha jól rémlik. 15 percet kaptunk a következőre, amit már nem próbáltunk meg inkább. Amúgy nem tudom melyik lenne a következő, a sas vagy a tojásdíler. Ja igen, az insta előtt lehet questet felvenni, ami Nalorakk teraszán teljesíthető és egy 20as bag a reward. Életemben nem volt még 20as bagom, úgyhogy ennek örültem. Ezután még 2 újabb questet ad, trollagyar gyűjtés (kb minden troll dobhatja, de nem túl gyakori) és 3 boss teraszát meg kell látogatni (asszem a sas, lynx és a tojásos, tehát 2-4. bossok). Ezt teljesítettem is. A trollagyarból még 2 hiányzik, biztos lesz valami followup.

Akil'Zonhoz 8 perc alatt értünk fel rebuffot is beleértve, igazán ízi a gauntlet ha már tudja az ember mit csináljon. Elsőre 1%os wipe volt, másodikra már csak a dps warrior halt meg (illetve a hunter is, de ő kapott egy CRt) és nagy nehezen lement. Annyit csináltunk csak, hogy még azelőtt, hogy a vihart elkezdi channelelni, be kell futnia mindenkinek középre a tankhoz. Néha teljesen jól sikerült, meg se kellett mozdulni a meleenek, néha pár méterre volt a célpont a bosstól. De ez a taktika stabilnak tűnik, viszont a madarakkal így a rangednek foglalkoznia kellett.

Innentől jöttek a durva dolgok.
Elmentünk Halazzihoz (lynx boss) és úgy 5ből 1x sikerült megélni a második fázist. Amit az a boss üt az egy gecifaszság. 1-3K közötti ütései vannak, ahogy elnéztem van hogy másodpercenként 2-3x támad. Mindemellett random időnként, de volt hogy pár secenként használta a saber lash képességet, ami 2 frontális célpont között oszlik meg, mint a macibossnál. Épp csak majdnem 2x annyit sebez, a maci swipe rajtam 5.9-6K demoval, a saber lash meg 8.7-9.8K! Demo nélkül volt 10.2K is. Szóval egy ~2K dps alapsebzésbe beletesz 10K burstöket, lehetetlen kihealelni 20.2K buffed HPval és 15K armorral úgy néz ki. (az offtank is megkapja a saber lasht persze) Annyira brutális, hogy nemegyszer a priest volt aggromásodik healaggróval és ezen a bosson simán csinálok 800 TPSt, mert végtelen rage van. Egy rossz TPSű tankról itt leszedi a bosst a healaggro :D Arra gondoltunk, hogy eljutunk a 2. fázisba és az ilyenkor előjövő cicát csak offtankoljuk és a humanoid formát DPSeljük le, elvileg ez is egy lehetőség, és akkor csak az első fél percben van saber lash, ha sikerül túlélni akkor kezelhetőbb sebzések lesznek, totemezni kell meg minden, de megoldhatónak tűnt. Sajnos 2. próbára éltem csak túl az első fázist, aztán vagy 3x meghaltam 10sec alatt, nevetséges. Elvileg van frenzyje amit tranqzni kell, remélem nem ezt basztuk el. Azonnal pull után frenzyben volna? És mivan, ha valakinek nincs hunter a raidben, cumi? Javasoltam, hogy a druidot tegyük rá MTnek, ő picit kevesebbet sebződik (nincs crushing) de inkább továbbmentünk megnézni a tojásos bosst, elvileg ez jön a maci után nehézségben.

Hát a tojásos boss előtti trash egy másik kurvanagy mélypont volt, leginkább a scoutok miatt. Ezek a szemétládák kis puhapöcsök, aggro esetén azonnal elfutnak és hoznak minden közeli kunyhóból 2-2 elitet. Szóval ha nem halnak meg azonnal akkor simán wipe. Ez nem volna gond, mert stunolhatók, rootolhatók, meg minden. De bazmeg van vagy 10, aminek a fele patrolozik és 1 perc repopjuk van... Most így tanuló fázisban amikor nem tudjuk mi mit csinál és így megállunk tanakodni, ez kibaszott szemétség. Annyira elvette a kedvem az egésztől :/ Egyébként ez is egy afféle gauntlet ahol chainpullal kell átrohanni, a flame castereket kell leölni asap fókusz fire, stunlock meg minden. Spellsteal is segít, le kell lopni róluk a kasztgyorsító buffot. A boss előtt van egy 2 flamekaszer + 2 guardian vagy miatököm pull, azon is wipeoltunk párszor, mert megpróbáltuk a kasztereket CCzni ami nem túl jó gondolat mert úgy tűnik a guardianok dispelezik a CCket. Ezért a megfelelő taktika: egyben betankolni az egészet CC nélkül, kasztereket focus fire. Tök ízi. Szóval a trash másodszorra nem lesz annyira rossz ha sietünk végig. Nagyon idegesítő viszont, hogy minden bosswipe után le kell pucolni az összes scoutot. Ezek a scoutok a régi ZF 5 perces repopjú patrolára emlékeztettek. Utálom az ilyen dolgokat, abszolút semmi kihívás nincs bennük, de halálosan kurvára idegesítőek. És amikor a raid közepére vagy tőle 2 méterre popol egy scout és esélyünk nincs lekezelni... Nos mennyen a kurvaanyjába aki kitalálta! Különösen, hogy a fél raid majd' elaludt a fáradtságtól, ez így szar élmény volt. Én legalábbis 5 óra alvás után 23kor már nyűgös voltam.

A tojásos bosst megnéztük 1x, elég gyors wipe volt, de biztos jó okkal 1 badges boss (legalábbis nekem ezt mondták :D), ez kéne legyen a következő célpont. Malacrasst még nem láttuk, de olvastam valami imba shadow aoe sebzésről ami nem hiányzik :) Egyértelmű okokból ZulJint se láttuk még. Attól tartok, hogyha a lynx boss őrületes sebzése szándékosan ilyen, akkor kb ez az első 3 boss ölhető T4 és szarabb gearű tankkal. A vicces az, hogy ezek akár időre is :)

Este még megcsináltam az epic engi helikoptert, nagggyonjóó! Halkan pöfékel meg zakatol, elég változatosan animált és nem láttam még másikat :) De azért itt is kurvaanyáztam egy sort, mert Griftah árul egy komponenst hozzá (a szélvédőre kiakasztott babát nála lehet megvenni :D) - csakhogy Griftaht visszatették Shattrathba. Én meg biztos voltam benne, hogy kint van a városon kívül, wowheaden kikerestem a koordinátáját és 15 percig kerestem a környéken, hangosan kurvaanyázva. Aztán láttam, hogy vissza lett rakva lower citybe a mostani patchben. Anyádszopasd már Blizz :D

Screenshot nincs, csak otthon. Este már nem volt erőm blogot írni.

Nincsenek megjegyzések: