2007-11-15

Hello Zul'Aman

Jó kis insta ez!
Előtte FP, javítóbácsi, komponensvendor. Odabent hangulatos területek, sok ötletes trash és boss.

Setup:
- prot warrior MT
- feral druid OT
- 2x holy pala, 1x holy priest healer
- Arc/frost mage
- Fasztudja milyen lock, de beteg :)
- Rugó
- Fury warrior
- BM hunter

Sajnos annyira messze nem jutottunk, az első boss második pullra halt meg, elsőre a macitank taunt resistje miatt igen gyorsan eldőltem. 20.2K hpm volt buffolva, de ezzel is majdnem sikerült meghalni aoe silence alatt. A brutal swipe 6K alatt csapott kicsivel. A boss melee sebzése ezen kívül egy kalap kaki, 1500-3K ütések, nem crushol. Ami a sebzést okozza az főként a bleed. Semmi más nem kell a bearforma tankjára, csak HP és hit rating a tauntresistek csökkentésére. Én 76 hittel tankoltam, nem volt gond. Unbuffed 15K hpm volt.

A második bossal iszonyúan megszenvedtünk, de nem találtunk jó módot arra, hogy ne haljon ki előbb-utóbb a raid egy része. A madarak kezelhetetlenek, ha szétszóródunk nehéz időben beérni a felhő alá, ha nem szóródunk annyira akkor meg túl sok az aoe damage... Nemtom mit kéne csinálni. 11% volt a legjobb próba. Ezt dodge gearben tankoltam, 2500 körül üt demoval, 5K crushing volt a legnagyobb amit kaptam. A kapott damage 60-70%a nature egyébként :/

A lynx bosshoz majdnem eljutottunk, de elment a netem 1 órára, nagyon jó. Talán holnap folytatjuk.

Pár tipp trashre:
- első boss előtt a harcimacikat egymástól távol tankoltuk, nem tudjuk van-e jelentősége, de úgy tűnik hogyha egymáshöz közel vannak, akkor frenzy módba mennek néha és szétkapják a tankot.
- a medicine man magát és teljes csapatát is mindenre immunizálni tudja a lerakott totemjével. Tehát ha ilyen csúnyaságot csinál, a totemet gyorsan le kell verni. Amúgy az egész pakk CCzhető, a macik és a medicinek is. Sőt, MCzhető is, az utolsó pakkot a boss előtt így csináltuk. Sajnos itt a freezing trap nem jött be, mert a medicinek rangedek. Az MC kézreesőbb volt.

Eagle boss előtt egy suppression room szerű event van. A lookout aggrozásával indul, kb 1 percenként jön egy ~8 madaras pakk. A bosshoz vezető úton 2esével állnak mobok, minden CCzhető. A forgatókönyv kb úgy néz ki, hogy a lehető leggyorsabban meg kell ölni a 2 elitet, az érkező madarakat részben tankolni, de főleg AoEzni. A madarak után további 2 elit jön még hátulról, ezeket CCzni, majd leölni ha az eredetileg behúzott 2 elit meghalt. Ezek a hátulról támadó trollok elég gyenguszok szoktak lenni, ha kocogtatják a pala hílerek vagy a hunter seggét akkor nem nagy baj. A madárpakkok addig popolnak, amíg a boss előtti lépcsőn álló utolsó elit (a tempest) meg nem halódik. Gyakorlatilag chainpull van, durván 5 perc alatt át tudtunk menni az egészen második próbára. Sajnos ~30 perc a repopjuk. Egyes csapatok után kikerültünk combatból, de nem igazán lehet kihasználni a folyamatos madárözön miatt. 1-2 aoe karakter és tisztes DPS kell, úgy könnyű a cucc.

A Lynx boss előtt a beast tamerek MCznek, erre vigyázni kell. Emellett nem ritkán ~6-8 stealthelt lynx is van velük, amit nem félnek használni. Asszem CCzhetők, de biztos hogy MCzhetők.

Nalorakk kill videó (55MB) (save as, mert a host buta és visszaadja textben)

Killshot:

Összeraktam a normál engi flying mountot és 2 khorium bar hiányzik az epichez, meg a hülye babafigura. Teljesen lenulláztam magam, pedig a matokat előre megvettem és a felesleget 3x áron visszatettem AHba :) Kicsit majd farmolni kell, de meglesz a helikopter sürgősségesen!

Amúgy új UIval kísérleteztem, átpakoltam a unit frameket középre meg ilyesmi, de kb úgy éreztem magam, mint aki megvakult, úgyhogy most visszaálltam egy olyanra ami a régihez jobban hasonlít.

Nincsenek megjegyzések: