2007-11-07

Hello Gruul!

Ma este kb 9. pullra megdőlt Maulgar 21 emberrel! Ebből 3 prot warrior volt :D Sajnos a killen nem én tankoltam a bosst, DPS és TPS hiány volt a priest addon, így azt én fogtam dual wield gearben. 3K-t tud critelni, amúgy nevetséges, általában 1Kt üt. Ha healel, stance dancelek berzerkerbe, pummel, aztán vissza defbe. Ott bohóckodott rajta NÉGY rugó, kellett még1 interrupt :D

Sok érdekeset nem lehet elmondani Maulgar tankolásáról, 4-6K közt üt, de mintha később fokozódna a sebzése, 7K feletti arcing smasheket is kaptam. Az a gáz, hogy simán tud egyszerre ütni 2 5Ksat és egy 7Ksat, még csak crushing se kell hozzá. Dögöjjönmeg. Meg is döglött, a loot 1 pala kalapács és 2 lock vállas token, faszkivan :)

19 emberrel átmentünk Gruulra, sajnos kb 1 heal és 5-6 DPS hiányzott ahhoz, hogy esélyünk legyen. Mindkét próba 63% körüli volt, láthatóan tanulni kell a helyezkedést repkedés után. Van videó is, szerintem az nem üzemszerű hogy 7K-kat shatterelünk egymásba az offtankkal. Elvileg itt életemben először raktak helyettem TCt és demot se kellett raknom, mert volt CoW, de nem volt tökéletes. Nem volt rajtam az imp sem, stbstb. Ezért jó a videó + WWS is mindig van a raidjeinkről, ki lehet elemezni mi van elbaszva és hogy lehetne javítani rajta. Pl utána kell olvasnom hogy MTként a cave innel mi dolgom van, kiálljak-e vagy ne és merre, mert mindenki mást mondott.



Gruul 2. próba videója (gagyi minőség, 49MB)

Amúgy /flex, ma írt valami külföldi arc mailt, hogy látta a videót ezen a blogon az aoe farmolásról és hogy csinálom :D

Nincsenek megjegyzések: